jomox sunsyn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sinew1958

In de beperking,toont zich de Meester.
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
3.911
Locatie
Lier
heeft of kent iemand deze synth van jomox,?Schijnt een fascinerend synthtje te zijn met echte analoge oscillators en digitale golfvormen die je via kaarten kunt uitbreiden,en je kunt er zelf maken dus zeer complexe mogelijkheden,als iemand iets te vertellen heeft over deze synth,sounds,demo's,of artikels,zeer welkom.
Neem eens een kijkje op www.jomox.de als je niet moest weten over welke synth het is(synsun! euh sunsyn:-))
 

Attachments

  • sunsyn.jpg
    sunsyn.jpg
    29,6 KB · Bekeken: 48
Het is wel iets zeer speciaal hè? Kan heel DIK klinken en tegelijk ook digitaal enzo...alles vermengen met mekaar...
Je hoort er niet super veel over(geheim...?;) ), maar een gast die ik ken die ook sounddesigner is (Joeri Vankeirsbilck) heeft geloof ik ook deze bak ge-betatest en misschien ook nog presets geprogged geloof ik, dat weet ik nu niet echt. Ik zou het em moeten vragen dan.

Het is in ieder geval een bak het overwegen waard hem in huis te halen als je het mij vraagt. Is wel niet goedkoop hè makker? (maar dat is een andromeda en een moog voyager ook niet, en die laatste is mono)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top