HOE VST's INSTAL. ALS IK VAN SEQ. VERANDER???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RJen

!
Lid sinds
1 april 2004
Berichten
353
Locatie
in de rook van schiphol
Wegens een steeds terugkerende foutmelding van Logic ben ik waarschijnlijk genoodzaakt om over te stappen van Logic naar Cubase SX (de combi PulsarII geluidskaart, Logic Platinum 5, Matrox G450 videokaart schijnt toch niet de ideale te zijn). Raden jullie mij aan om

1: eerst Logic te de-installeren, dan een rebootje, Cubase d'r op, VST's/VSTi's achter elkaar te installeren? of:

2: een format c:-tje te doen en alles er opnieuw op zetten (en weer een week of wat tweaken)? of:

3: logic eraf > rebootje > cubase d'r op > rebootje > 1 vst-tje d'r op > cubase openen en vst-tje laten initialiseren > cubase uit > volgend vst-tje d'r op > cubase openen etc.? of:

4: logic eraf > rebootje > cubase d'r op > rebootje > 1 vst-tje d'r op > cubase openen en vst-tje laten initialiseren > cubase uit > rebootje > vst-tje d'r op etc. etc.?

wat zijn jullie ervaringen hiermee? ikzelf heb al wel'ns gemerkt dat teveel vst-tjes achter elkaar installeren voor problemen en instabilliteit kunnen zorgen. maar om nou stap 4 te doen of een combi van 2 en 4 of 2 en 3 kost wel heeeel veel tijd, natuurlijk. en ik ga dan ook meteen de software die bij m'n geluidskaart hoort updaten (van SFP 3.1c naar SFP 4). Nu heb ik wel de mazzel dat ik een WD Raptor HD heb, rebooten kost daarom het minimale aan tijd, maar toch... en ik heb nog een hele stapel profi-vst-tjes liggen die ik nog niet geinstalleerd heb, maar toch heel graag wil gaan gebruiken (onderandere een TC-bundel en een WAVES-bundel).

graag jullie reactie/ervaringen!!!


latex...

8)
 
:( je moet niet zo schreeuwen.
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
:( je moet niet zo schreeuwen.

??? wazzup?
 
Ga maar lekker in je eentje spelen met je illegale meuk, vriend.
 
Bericht door een moderator:
Wanneer je problemen hebt met Logic kun je gewoon Emagic contracten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top