eenvoudig mixertje gezocht

Status
Please reply by conversation.

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Lid sinds
8 juni 2004
Berichten
3.125
Locatie
Katwijk
Ik ben op zoek naar een eenvoudig/goedkoop mixertje, waarmee ik mijn synthjes kan streamen naar mijn pc. Marktplaats staat er vol mee, maar niemand reageert of men haakt af als het er op aankomt. :stupid:

Iets van 5, 6 kanaals zou het moeten doen. Niet zo'n dj ding voor draaitafels dus. Ik heb er verder totaal geen kijk op.

Voor max 50 tot 60 euro ofzo. Wie heeft er nog wat?
 
heb nog een 12 kanaals staan en je mag em voor 100 hebben.
 
Pochos had toch zo'n ding te koop staan? Bij hem ging je toch ook dat Yamaha bakkie kopen?
 
Yep, inderdaad. Die yamaha dx200 is al onderweg ook :)

Maar de mixer hield ie voorlopig in studio staat op de aanbod pagina. Dus vandaar. 12 Kanalen is btw. teveel. 100 euro is ook veel meer dan ik er voor uit wil geven.
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Yep, inderdaad. Die yamaha dx200 is al onderweg ook :)

Maar de mixer hield ie voorlopig in studio staat op de aanbod pagina. Dus vandaar. 12 Kanalen is btw. teveel. 100 euro is ook veel meer dan ik er voor uit wil geven.

ja die dx200 die tot 3x toe aan mij verkocht is en afgezegt door phochos :confused:
 
Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
ja die dx200 die tot 3x toe aan mij verkocht is en afgezegt door phochos :confused:


Goh... wist ie niet wat ie wilde? Klinkt mij zeer onwaarschijnlijk... 8o)
 
Haha! Hij had m mij ook al een keer aangeboden en toen toch weer niet en nu (gelukkig) weer wel in de verkoop. Ze zijn errug zeldzaam de laatste tijd.

Maar goed, iemand die nog een geinig-voor-weinig mixertje heeft -> PB! Thanx.
 
Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
ja die dx200 die tot 3x toe aan mij verkocht is en afgezegt door phochos :confused:


Welja, Space, laat het nog even aan de hele wereld weten hoe inconsequent ik ben, dank je hartelijk!!:( :(
 
Origineel geplaatst door phochos
Welja, Space, laat het nog even aan de hele wereld weten hoe inconsequent ik ben, dank je hartelijk!!:( :(

hahahaa tis niet de eerste keer, maar nu was ik t effe zat....... :D
 
Bericht door een moderator:
ontopic ajb
 
Dankzij Phochos op 1 dag EN een dx200 en een mixertje. Je moet maar boffen.

Synthforum werkt ZOOVEEEL sneller als marktplaats :)

Slotje :slotje:
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top