Physical Modeling VSTi

st.jpg

Gratis en voor niks!

Info: http://www.cortidesign.com/ugo/
 
Laatst gewijzigd:
Kijk, da's nou nog eens relaxed! :okdan: ook nog gratis en voor niks in deze dure tijden :D da's voor mij al reden genoeg om hem op z'n minst te proberen.
 
Ik heb hem net gedownd, en zo op het eerste gezicht komen er zeer bruikbare geluiden uit ...
En zoals de naam al zegt, deze synth is vooral bedoeld voor stringsounds, pads en arps.

De presets zijn goed, en geven gelijk een goede indruk vind ik, leuk om je tracks een duistere achtergrond te geven.
Ik was trouwens op zoek naar een synth met atmosferische pads en stringsounds, en dit is een goeie ... en ook nog gratis!!! ... dus wat wil je nog meer, downloaden en gebruiken, probeer het iig eens uit...

respect voor de maker, en Flatron ... bedankt :)
 
Origineel geplaatst door Dark System
Ik heb hem net gedownd, en zo op het eerste gezicht komen er zeer bruikbare geluiden uit ...
En zoals de naam al zegt, deze synth is vooral bedoeld voor stringsounds, pads en arps.

De presets zijn goed, en geven gelijk een goede indruk vind ik, leuk om je tracks een duistere achtergrond te geven.
Ik was trouwens op zoek naar een synth met atmosferische pads en stringsounds, en dit is een goeie ... en ook nog gratis!!! ... dus wat wil je nog meer, downloaden en gebruiken, probeer het iig eens uit...

respect voor de maker, en Flatron ... bedankt :)

Ik zou zeggen probeer zijn andere synths ook is, die gast kan er wat van!
 
Cool ja!

Doet me wat denken aan die versie van ReFX.

Jammer dat Yamaha niet aan softies doet want die zouden zo een VL1 vst kunnen bouwen.
 
Origineel geplaatst door Boost303
Zeer bruikbaar, alleen zijn sommige patches hier wat CPUverslindend

Dat is me ook opgevallen maar dan maak ik er ff een audioexport van.
 
Erg goeie gratis plugin ! Ben zelf erg te spreken over de Motion2.6 ! :okdan:
 
leuke ontdekking dit :)

zijn hele goede plugins van hun, simpel en coole resultaten :)
 
dat ding is de bomb met een crusher er over echt gefreakte sound shit voor mijn muziek... top FLAT
 
hij loopt wel verschrikkelijk hard vast als je er dingen mee probeert te doen in FL Studio.

ik bedoel natuurlijk rare, uitzonderlijke dingen als bijvoorbeeld noten ermee spelen :stupid
 
bij mij crashte niks..... ook in fl studio :erm:
 
Origineel geplaatst door endonyx
bij mij crashte niks..... ook in fl studio :erm:

heb je 'm al geprobeerd in een compleet nummer te gebruiken?
met andere instrumenten erbij en samples en effecten en automation?

bij het afspelen van de song hapert alles. en bij nieuwe instrumenten kraakt er periodiek iets.
ook bij presetscrollen bij andere instrumenten die geen presets hebben crasht heel FL.

leuke geluiden hoor, dit ding, maar buggy als de tering naar mijn ervaring.
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
hij loopt wel verschrikkelijk hard vast als je er dingen mee probeert te doen in FL Studio.

ik bedoel natuurlijk rare, uitzonderlijke dingen als bijvoorbeeld noten ermee spelen :stupid

je maakt je te druk dat is gewoon een windows probleem :P
 
Origineel geplaatst door Tron
je maakt je te druk dat is gewoon een windows probleem :P

eh... nee.

andere synths doen het niet, andere synthedit synths doen dat zelfs niet, alleen deze.
deze is fout. leuk, maar fout.
 
Hulde aan Christopher Sciurba:okdan:
Er zijn dus nog steeds mensen die belangeloos hun product ter beschikking stellen op het net.
De eerste kennismaking is TOP
Ik ga gelijk aan de slag er mee om een demoo-tje te maken.
Jullie horen er meer van
 
Back
Top