[track] "reproika" (techno & trancy achtig)

cloudman

ex nihilo creatum ens
Lid sinds
8 mei 2003
Berichten
2.370
Hoi mensen!

Het is eventjes geleden, maar ik heb nog eens iets gemaakt.
Zelf ben ik van mening dat er nog wel vanalles zou kunnen verbeteren en veranderen (zoals steeds)
en misschien is ie nog niet "af". Ik ben er nu echter een tweetal weken mee bezig geweest en
het is voor deze track even welletjes.

Commentaren van directe kenissen: "amai, das wel een stuk beter dan wat je tot nu toe gemaakt had"
Wat meteen duidelijk maakt hoe slecht het vorige was :D

anyway, alle tips en kritieken zijn welkom!!! laat je volledig gaan, alles is welkom!!! :okdan:

Thx!


-Cloudy

PS: ooh ja, de link nog :stupid

bij electrobel - klik hier!
 
eh .. die clap kan echt niet...:)

Verders lekker stevig hoor. Baseline geeft echt een duister sfeertje.

Ik kan er verder weinig over zeggen, vind hem niet heel spannend zeg maar.
Geluiden komen nog al uit het niets (sommige dan)

zo rond 2.10 krijg ik echt zoiets van ... die track gaat af! Te experimenteel voor mij.

Máár ..... je hebt wel een hele track gemaakt, dus dat is best goed.
Nu nog beter geluiden zoeken en meer de zaak op elkaar afstemmen zodat er echt een geheel staat.

Ik bedoel, je geluiden werken niet echt samen, eerder elkaar tegen. Daar moet je iets voor bedenken.

succes!
 
@Tim: bedankt voor de pogingen... al is het een beetje raar. hier onder explorer 6.x lukt het wel om
bvb via isniezot z'n link de track te downen. andere browser? firewall? proxyserver? kan eventueel daaraan liggen.

@Demian: mega bedankt voor je commentaar! :okdan:
Ik heb wel nog een flinke weg voor de boeg om iets redelijks te maken natuurlijk.
Geluiden die met elkaar samenwerken... daar heb ik het idd nog niet echt gemakkelijk mee.
Er zijn veel elementen aan een track die voor mij nog een beetje zoeken zijn.
spanning zou beter kunnen ook, ben het eigenlijk met je eens.
tjah, het prutsen gaat lekker verder he :D


De één kweekt duiven, de ander probeert muziek te maken he :D
 
ok heb em nu kunnen beluistern! sluit me een beetje bij Demian aan de geluiden lopen idd niet echt lekker met elkaar en bassline kan wel iets harder denk, ook vind ik de reverb op de kick een beetje overdone!! mischien ook wat meer percussie??

nog effe verder knutselen en dat word het vast wel iets moois! Al het begin is moeilijk maak al een jaartje of 6 7 muziek en ben er ook niet tevreden over!!
 
thx tim :okdan:
ja, echt lang ben ik nog niet bezig... het zal een jaar zijn dat ik op het forum zit, het zal anderhalf jaar zijn
dat ik met muziekmaken bezig ben.

maar bedankt voor de tips! we knutselen lustig voort he ;)

als er nog mensen zijn die tips hebben en zin hebben om ze hier te lossen, feel free! :biertje:


grtz

cloudy
 
Origineel geplaatst door tim
Al het begin is moeilijk maak al een jaartje of 6 7 muziek en ben er ook niet tevreden over!!

jezus hoe oud ben jij???;)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top