BlitzPOP (aka Nolet) - White Sins

Re: BlitzPOP (aka Nolet) - White Sins

Origineel geplaatst door Nolet
Gister in een dagje inmekaar gezet.

Ik neem toch aan dat je al een idee erover had....? En dat idee in 1 dag heb uitgewerkt?

Of ben je bij absoluut 0 begonnen?????

Dat lijkt me wel haast onmogelijk? :)
 
Re: Re: BlitzPOP (aka Nolet) - White Sins

Re: Re: BlitzPOP (aka Nolet) - White Sins

Origineel geplaatst door Unic
Ik neem toch aan dat je al een idee erover had....? En dat idee in 1 dag heb uitgewerkt?

Of ben je bij absoluut 0 begonnen?????

Dat lijkt me wel haast onmogelijk? :)

Niets is onmogelijk!!! Maar het is toch echt waar....OK OK....de Mellotron string in de achtergrond heb ik er de volgende dag in 5 minuten overheen gezet. In totaal iets van 8 uur werk dus...

Ik 0 idee van te voren, alleen dat ik de kickdrums van 7 nation army wilde samplen....
 
Re: Re: Re: BlitzPOP (aka Nolet) - White Sins

Re: Re: Re: BlitzPOP (aka Nolet) - White Sins

Origineel geplaatst door Nolet
Niets is onmogelijk!!! Maar het is toch echt waar....OK OK....de Mellotron string in de achtergrond heb ik er de volgende dag in 5 minuten overheen gezet. In totaal iets van 8 uur werk dus...

Ik 0 idee van te voren, alleen dat ik de kickdrums van 7 nation army wilde samplen....

petje af :)
 
nog eens op verschillende plekken beluisterd....de vocals zitten toch niet helemaal goed in de mix want op mijn iPod kan ik ze wel goed verstaan maar op andere installaties vallen ze weer helemaal weg......dus wat dat betreft mogen ze of iets harder of iets beter in de mix met EQ ofzo..
 
Origineel geplaatst door Unic
heej!

zou je de tekst ff kunnen posten... ik heb zo'n 60 procent nu:) beeje los vast:)

komt u maar...:D

Ik vind het wel grappig om te horen wat jij denkt dat het is...als jij eerst post wat jij er in hoort dan zal ik daarna de officiele lyrics posten...
 
:okdan: heb weinig toe te voegen, dit is echt heel goed ja. lekkere eighties melancholische muziek, toen iedereen er na de hippies achterkwam hoe verkankerd de wereld eigenlijk was...of ga ik nu te diep...:erm:
 
alles is al gezegd.

deze track is echt superretecool!
 
Tja, weinig aan toe te voegen. Heerlijk dus.
Waarom dan? Omdat het klopt. Een geheel is. Alles in dienst van de song.
 
Ik heb dit bij heel weinig nummers hier op het forum maar dit is echt toppie !!!!:okdan: :okdan:
Gewoon de stem van Placebo en de muziek van onze dierenwinkeljonges 1!!

Vooral die feel GEWELDIG precies zoals het hoort ! Hoe doe je dit ? Quantize uit of ?
Deze gaat voorgoed op de HD niets meer aan doen hij is zo helemaal goed...ik vind ook dat in elk nummer iets minders moet zitten...en hier is dat die heerlijk foute timing...(back to the eighties...)
 
Re: BlitzPOP (aka Nolet) - White Sins

Origineel geplaatst door Nolet
Een 3 minuut-nogwat popliedje

3 minuut en 123 seconden?
:biertje:
 
Erg goed gedaan !
Alleen is de vocal slecht verstaanbaar ,als je beinvloed bent door britse pop dan moet imho de vocaal op de voorgrond.
Klinkt zeker wel als brian , in de zin van een getergde stem van een vedrietig persoon.
Maar molko's stem is hoger en herken ik gelijk.
Bassdrum dreunt lekker.
Op 0:07 glitcht de bassline niet helemaal lekker dat viel me gelijk op.
Verder heb ik bewondering voor je nummer en je sound die je bedacht heb.
 
Origineel geplaatst door kymo

Alleen is de vocal slecht verstaanbaar ,als je beinvloed bent door britse pop dan moet imho de vocaal op de voorgrond.

Nou, dat is maar net naar welke pop je luistert...Ik gebruik mijn stem meer als een instrument. Veel dingen van Radiohead, Joy Division of the Smiths doen hetzelfde....dat is toch redelijk Brits allemaal...
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top