samplerate probleem in SX

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
ik zit met een vervelend probleem

ik gebruik SX2 met een audiowerk 8 kaart en om de 2 minuten krijg ik deze melding binnen

the samplerate is changed to 44100HZ en na 2 minuten the samplerate is changed to 48000HZ en zo gaat het heen en weer

de audiowerk 8 kaart staat op 44100HZ ingesteld en in cubase dacht ik dat dus ook te hebben gedaan maar hij blijft hem telkens veranderen
hoe kan dit en wie kan me helpen met dit probleem op te lossen of waar ligt het aan

dit is geen werken zo
 
Re: samplerate probleem in SX

Origineel geplaatst door matrixxx
ik zit met een vervelend probleem

ik gebruik SX2 met een audiowerk 8 kaart en om de 2 minuten krijg ik deze melding binnen

the samplerate is changed to 44100HZ en na 2 minuten the samplerate is changed to 48000HZ en zo gaat het heen en weer

de audiowerk 8 kaart staat op 44100HZ ingesteld en in cubase dacht ik dat dus ook te hebben gedaan maar hij blijft hem telkens veranderen
hoe kan dit en wie kan me helpen met dit probleem op te lossen of waar ligt het aan

dit is geen werken zo

Is dat niet alleen als je van het ene project naar het andere gaat? Dan geeft ie namelijk zo'n melding.

Ik zou in ieder geval zorgen dat mn geluidskaart niet op een bepaalde frequentie gelocked staat, dan geeft kunnen er problemen ontstaan.

Anders zou ik het ook niet weten...
 
Back
Top