Jupiter 8 GESPOT, BIZAR

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er heeft gewoon iemand zitten kloten met de komma, vast vanwege de haast.
Dan krijg je zulke leuke dingen...

Wel een rare veiling: er staan een aantal opmerkingen rondom wijzigingen bij.
 
Ja, als je in plaats van een punt, een komma gebruikt, krijg je leuke dingen....zo had ik eens per ongeluk een bod van 160 GBP op een cd uitgebracht.....gelukkig heb ik me er nog voor een redelijk normaal bedrag vanaf weten te maken, in overleg met de verkoper....(hij begreep wel dat het niet logisch is dat je 12, 14, en dan 160 pond biedt...:D )

Vreemd trouwens....objectlocatie Londen, verzendt alleen naar ITALIE, Europa.....:confused:
 
Hmmmm,...ik weet niet hoor,.

Italie ,... maffia

Die verkoper heeft nul feedback en die bieder is private,..

Ik ruik witwaspraktijken!!!!
 
Object lokatie London. Wordt versonden naar Italie, Europa. Feedbak score 0. "Privé-veiling - identiteit bieders geheim" zijn degenen die bieden. En dan staat er ook nog:
Geschiedenis van ingetrokken en geannuleerde biedingen

Bod: 15-mei-04 19:54:16 CEST
Intrekking: 15-mei-04 20:33:51 CEST
Intrekking:
Uitleg: Le vendeur a changé la description de son objet
Privé-veiling - identiteit bieders geheim

Bod: 15-mei-04 19:53:08 CEST
Intrekking: 15-mei-04 20:22:55 CEST
Intrekking:
Uitleg: Le vendeur n'est pas joignable
Privé-veiling - identiteit bieders geheim

Bod: 15-mei-04 20:35:28 CEST
Intrekking: 15-mei-04 20:36:22 CEST
Intrekking:
Uitleg: Le montant de l'enchère n'est pas correct
Privé-veiling - identiteit bieders geheim

Lijkt op een oplichter (aanbieder) die in de mailng wordt genomen (bieders).
Ik ga um volgen. Ben wel benieuwd hoe het eindigd.
 
Jaja, en hij wil betaald worden met cheque-op-naam, postwissel of kas-cheque. :dubbel:

Die beschrijving ziet er trouwens ook uit of hij van op het net gevonden beschrijvingen in
elkaar geplakt is. Niet van een bezitter die weet waar hij het over heeft.

Zou me niet verbazen als die veiling over 24 uur verwijderd is.
 
:confused: het bod staat nu op 506 euro:confused:
 
draad kwijt?

draad kwijt?

Ik zal wel ontzettend dom zijn, maar als ik op de url klik kom ik op Ebay uit en zie ik een bod van 506 euro. Heel beschaafd lijkt mij voor een jup8. Ik zal het wel niet goed gevolgd hebben. Maar ik dacht, toch even melden.

G
 
Re: draad kwijt?

Re: draad kwijt?

Origineel geplaatst door Mole
Ik zal wel ontzettend dom zijn, maar als ik op de url klik kom ik op Ebay uit en zie ik een bod van 506 euro. Heel beschaafd lijkt mij voor een jup8. Ik zal het wel niet goed gevolgd hebben. Maar ik dacht, toch even melden.

G


Tja je hebt het inderdaad niet goed gevolgd, voor 506 euro had ik er gelijk 10 besteld, maar omdat er meer als 30 duizend euro's door meerdere mensen was geboden, dacht ik dat is enigszins aan de prijzige kant, maar goed, zoals blijkt, was het een foutje, dus kunnen we hier wel weer mee kappen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top