electrooo trakkie

hmm
ranzig tb achtig basslinetje om te beginnen.
vreemd geluidje die er bij komt die eigenlijk tot zijn recht komt vanaf 1.20 of zo, wanneer
dat string-like dingetje er bij komt.
Vet geheel, wel, al is die ene pad toch wat vreemd er tussen. Maar dat is mijn gevoel.
"die ene pad", hoe zou ik dat even beter kunnen definieren...
niet die tb, maar da ander bass/achtergrond geluidje. ook niet die strings achtige dingen.
Hopelijk ben je mee in mijn verwarde uitleg.

muziekstructuur zit goed ineen.
variatie is ook dik in orde, het gaat niet vervelen.
De meeste klanken doen het echt wel met elkaar, past lekker bijeen.
mix... de drums zijn precies vaak erg op de achtergrond gehouden.
Het hoeft niet te stampen dit, maar ik denk dat er in het drumlijn gedeelte
soms wat meer aandacht mag getrokken worden van de luisteraar.

hopelijk heb je hier wat aan ;)

schitterend trackie anders!

hopelijk horen we nog meer zo'n dingen!

:okdan:

greetz

cloudy
 
hey thanx Cloudman!

Ja, al die dingetjes die je noemt zijn zeker nuttig! Ik zelf heb nog het idee dat ik wat mis, maar dat komt misschien ook omdat ik het liedje inmiddels zo goed ken.
Ik dacht er zelf nog aan om een vocal te gebruiken, misschien dmv vocoder ofzo :D
 
hij lijkt net niet helemaal sync...kan dat kloppen?

De mix vind ik ook niet helemaal lekker...tweede bassline staat ERG hard in vergelijking met de rest. Werk de sfeer verder uit!

suc6
 
Geinig trackje, gevarieerde geluidjes.

Ik heb tijdens het luisteren van de track een beetje met reverb zitten spelen. Als ik dat over de hele track gooi, en dat is het enige wat ik kan natuurlijk, vind ik vooral de HH's en de ge-arpte E-string beter tot hun recht komen. Dat voegt wat ruimte toe. De rest hoeft niet zo nodig. Dat geeft wel een leuk contrast. Verder grappig geheel ;-)
 
niemand meer?

waar zijn de electro knakkers gebleven onder de synthforummers?

of vinden jullie het bagger
 
Origineel geplaatst door BasicSystem
Arv, wordt het niet eens tijd voor een echte 303 ?

Weer een lekker trackje hoor, wel minimaal.


Als ik het geld zou hebben: ja! :D

minimaal? Ja dat gevoel heb ik ook een beetje. Ik heb nu een paar regels text geschreven die ik er wel een beetje bij vind passen, maar nu nog inspreken.. kuch.... aiii

Arv
 
niet de standaard "ik ben duits" of "ik spreek geen engels" ongeinteresseerde elektro vocals alsjeblieft!
daar word ik helemaal gestoord van!

ik zou de bass iets minder 'rond' maken en het geheel wat groezeliger en rauwer. het mysterieuze/duistere zit er al lekker in, maar kan uitgebreid worden met wat spookachtige vlagen af en toe.

tip: e.m.s. - close encounters
 
inderdaad Rik, ik denk dat het in ieder geval geen Duitse smack vocals gaan worden want dat hebben we inmiddels wel gehad :D

Detroit Grand Phubas, van dat soort vocals zijn natuurlijk wel rete cool.


RV
 
Back
Top