unit zero - your world should be my world [preview]

heb je de drums zelf geprogrammeerd of zijn het loops?

ik mis een beetje de diepe melodieuze bassen.. c3 c3 b2 b2 a2... ;-) en beetje snarerolls er in zou ook wel leuk zijn..

verder wel aangenaam luister plezier.
 
drums zijn voor het overgrote deel zelf geprogrammeerd, er zitten hier en daar wat stukjes loop doorheen

de bas gaat nog aangepast worden, is wat mij betreft nog een ruwe versie, ik vind zelf dat het beter kan (denk dat ik het gewoon maar op de bas in ga spelen :) )

bedankt voor het commentaar overigens :)
 
in fruitloops zit een leuke software bass... met een beetje pielen en effecten klinkt dat best lekker! check it out.. een 808 met trage/lange/slome/slakke attack werkt denk ik ook wel lekker hier in.
 
Dit luistert lekker weg zeg! Mooie akkoordenschema ,
alleen nog iets meer power / iets meer panning in die drums vind ik, dat klinkt een beetje dunnetjes.
 
Origineel geplaatst door Alterex
in fruitloops zit een leuke software bass... met een beetje pielen en effecten klinkt dat best lekker! check it out.. een 808 met trage/lange/slome/slakke attack werkt denk ik ook wel lekker hier in.

Mwah, ik pak de basgitaar er wel bij, ik kan beter bas spelen dan piano :D

alleen nog iets meer power / iets meer panning in die drums vind ik, dat klinkt een beetje dunnetjes.

ik blijf er inderdaad een beetje mee kloten, ik heb hier redelijk lang aan zitten pielen om het vet te krijgen, maar ik mis zelf ook nog wat power. misschien maar een leuk randje distortion eroverheen op de goede plekken
 
Back
Top