Origineel geplaatst door molecular
Heb nooit wat teruggestuurd, moet ik toegeven, maar alles was zo goed ingepakt dat er bij verzenden weinig stuk kan gaan.
Precies, en dat is nu wat er (onder andere) bij mij is foutgegaan.
Heb er menigmaal wat besteld, maar m'n laatste bestelling koste 15 (!) mailtjes om recht te zetten:
Hun ordersysteem is nogal primitief (je krijgt pas veel later per mail een overzicht van je uiteindelijke bestelling) en daardoor werd ik geconfronteerd met grote prijsverschillen. Vervolgens wilde men dat niet rechtzetten en daarna toch wel (mijn prijs werd voor 'onmogelijk' gehouden, tot ik d.m.v. screenshots het tegendeel kon bewijzen).
En toen waren er weer problemen dat de items niet in stock waren (paar kabeltjes) - maar daar word je dus niet over op de hoogte gehouden. Dus wacht je hele levering op het ontbreken van het juiste merk jack-jack kabeltje (terwijl er genoeg alternatieven zijn). Dus dat na een lange radiostilte rechtgezet (order aangepast). En toen stuurden ze toch weer de verkeerde spullen op. En dat kon dus niet meer worden rechtgezet. En als klap op de vuurpijl (ondanks de idd. prima verpakking, juist daarom m'n twijfels) een besteld item in compleet kapotte staat ontvangen. Dan ga je al bijna opzet vermoeden... zal wel niet, maar toch!
Dus weer terugsturen en afwachten of ze ondanks de prijscorrecties de zaak in orde brengen. Helaas; gevraagd over de precieze instructies (zoals staat op hun website) kreeg ik een standaard nietszeggend copy/paste mailtje terug.
Kortom, ik begrijp dat ze goedkoop zijn en een leuke site hebben. En dat ze daarom populair zijn.
Maar ik vrees (als ik zo hun mailtjes lees) dat de professionaliteit nogal te lijden heeft onder het grote succes.
Maar da's een natuurlijk evolutionair proces. Of ze passen zich aan en brengen het niveau weer op peil, of ze verliezen automatisch weer een boel klanten en is het probleem ook opgelost
Genoeg over Thomann, stel ik voor...