[Nord Modular Rack €698,-!] nieuw bij thomann!

Wat een koopje!
Jammer dat ik geen zaken meer doe met Thomann... (en ach, ik heb al een Nord Modular :D)
Als het goed gaat is het prima, maar wacht maar tot je in hun 'service-traject' (ironisch bedoeld) terecht komt!
 
Origineel geplaatst door Hanz
Wat een koopje!
Jammer dat ik geen zaken meer doe met Thomann... (en ach, ik heb al een Nord Modular :D)
Als het goed gaat is het prima, maar wacht maar tot je in hun 'service-traject' (ironisch bedoeld) terecht komt!

Slechte ervaringen? Die lage prijzen moeten of uit de lengte of uit de breedte blijkbaar...:erm:
 
Ik heb weer alleen maar goede ervaringen wat betreft service bij Thomann. Snel en makkelijk, verzendkosten werden keurig vergoed en ik werd netjes op de hoogte gehouden.

Toppert :okdan:
 
Hahaha, dat is alvast de eerste die in prijs gaat zakken .... laat ze nou maar snel die G2 met keys op de markt gooien, dan kan deze jongen vast 2e hands voor 600 of minder een Nord Modular scoren :{

Hoop dat er snel meer volgen ........ feedback ?
 
Origineel geplaatst door Hanz
Wat een koopje!
Jammer dat ik geen zaken meer doe met Thomann... (en ach, ik heb al een Nord Modular :D)
Als het goed gaat is het prima, maar wacht maar tot je in hun 'service-traject' (ironisch bedoeld) terecht komt!

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met Thomann (was in Duitsland helemaal makkelijk, zeker aangezien er bij mij in de omgeving geen behoorlijke muziekwinkel te vinden was). Je betaalt per levering, en als een van de artikelen nog niet beschikbaar is (levertijd fabrikant), krijg je gewoon het andere spul eerst en wordt het andere artikel later geleverd, maar je betaalt maar voor een zending.
Heb nooit wat teruggestuurd, moet ik toegeven, maar alles was zo goed ingepakt dat er bij verzenden weinig stuk kan gaan. Hun website heeft trouwens voor heel veel gear specificaties, ook interessant als je gewoon even wilt zien wat het is en eventueel elders wilt kopen.
 
Origineel geplaatst door molecular
Heb nooit wat teruggestuurd, moet ik toegeven, maar alles was zo goed ingepakt dat er bij verzenden weinig stuk kan gaan.

Precies, en dat is nu wat er (onder andere) bij mij is foutgegaan.

Heb er menigmaal wat besteld, maar m'n laatste bestelling koste 15 (!) mailtjes om recht te zetten:
Hun ordersysteem is nogal primitief (je krijgt pas veel later per mail een overzicht van je uiteindelijke bestelling) en daardoor werd ik geconfronteerd met grote prijsverschillen. Vervolgens wilde men dat niet rechtzetten en daarna toch wel (mijn prijs werd voor 'onmogelijk' gehouden, tot ik d.m.v. screenshots het tegendeel kon bewijzen).
En toen waren er weer problemen dat de items niet in stock waren (paar kabeltjes) - maar daar word je dus niet over op de hoogte gehouden. Dus wacht je hele levering op het ontbreken van het juiste merk jack-jack kabeltje (terwijl er genoeg alternatieven zijn). Dus dat na een lange radiostilte rechtgezet (order aangepast). En toen stuurden ze toch weer de verkeerde spullen op. En dat kon dus niet meer worden rechtgezet. En als klap op de vuurpijl (ondanks de idd. prima verpakking, juist daarom m'n twijfels) een besteld item in compleet kapotte staat ontvangen. Dan ga je al bijna opzet vermoeden... zal wel niet, maar toch!
Dus weer terugsturen en afwachten of ze ondanks de prijscorrecties de zaak in orde brengen. Helaas; gevraagd over de precieze instructies (zoals staat op hun website) kreeg ik een standaard nietszeggend copy/paste mailtje terug.

Kortom, ik begrijp dat ze goedkoop zijn en een leuke site hebben. En dat ze daarom populair zijn.
Maar ik vrees (als ik zo hun mailtjes lees) dat de professionaliteit nogal te lijden heeft onder het grote succes.
Maar da's een natuurlijk evolutionair proces. Of ze passen zich aan en brengen het niveau weer op peil, of ze verliezen automatisch weer een boel klanten en is het probleem ook opgelost :)

Genoeg over Thomann, stel ik voor...
 
Wel lullig dat je zo´n gedoe had. Bij mij werd bij ontbreken van een artikel dus eerst de rest opgestuurd, en bij e-mail correspondentie kreeg ik nog dezelfde dag zinvolle informatie. Ook hier ligt het er helemaal aan met welke persoon je te maken hebt lijkt me.

Origineel geplaatst door Hanz

Genoeg over Thomann, stel ik voor...

Gelijk heb je. Tijd om back to the point te komen. Nu weer muziek en geluidjes en vooral apparaten die dit voortbrengen.
 
Back
Top