D-toets voor Teisco 60F

Status
Please reply by conversation.

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.629
Ik ben op zoek naar de D-toets voor een Teisco 60F.

Ik heb een 60F op de kop getikt, maar de D-toets is gebroken, het afgebroken gedeeltje is niet meer aanwezig helaas.
Wie weet waar ik deze kan krijgen.

thnx!
 
Leg eenzelfde toets op een papiertje en gaat er met de pen omheen. Stuur die tekening met overige maten erbij vermeld formlid Senso van dit forum. Misschien dat hij een vergelijkbare heeft.

Anders heb ik misschien nog een adres. Dat bedrijf (weet ff de naam niet) hebben ooit 2 vervangende toetsen voor mijn 110F gevonden. Alleen als je onder de toetsen keek zag je verschil.
 
maak eens een foto van die toets en zet de maten erbij ik heb er ook nog wel een stuk of 1000 liggen
 
Hoi, dank jullie wel, ik krijg als het goed is morgen de teisco binnen, ik zal die key er afhalen en een foto van nemen.
Ik hoop dat het gaat lukken. Alvast bedankt!
 
Ik ben nog steeds op zoek naar deze key...

iemand die een adresje heeft voor zulke dingen?
 
mmm, ik heb jaren geleden een defecte toets opgestuurd naar een bedrijf en die had na een jaar of zo voor nodig om vervangende toetsen te vinden. Ze waren niet hetzelfde, maar dat zag je alleen aan de onderkant.
Dat was voor mijn Teisco 110-F. Analogue Heaven mailinlist kan je ook proberen. Daar bereik je mensen wereldwijd.

Dus succes!!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top