D&R 4000 Score automation, hulp benodigd.

Aottens

Stamgast
Lid sinds
9 juli 2009
Berichten
416
Locatie
Sneek
Een aantal jaren terug heb ik een D&R 4000 op de kop getikt, 32 kanalen groot + wat het lijkt een gedeelte van het Score automation systeem. Na een paar jaar heb ik de console eindelijk eens uit de opslag kunnen trekken en aan kunnen slingeren, op dit moment ben ik druk bezig met de revisie ervan. Dit in de vrije uurtjes, die vrij schaars zijn, dus voordat hij helemaal werkzaam is zijn we nog even verder.

Nu is de vraag als volgt, ik heb al contact gehad met D&R en met DSA, maar zij kunnen mij beide niet vertellen hoe het Score automation systeem in elkaar steekt. Online is ook nergens info te vinden, behalve een .zip bestandje met daarin de software. Deze heb ik gedownload en dit leek DOS software te zijn, na een avondje prutsen met DOSbox heb ik de software dan ook draaiend gekregen. Nu is de vraag, hoe krijg ik dit automation systeem werkend en is er iemand die mij daarbij zou kunnen helpen? Ik heb volgens mij de hardware ook niet in z'n geheel compleet, volgens mij mis ik de aansturing. Wat ik wel heb is de box die onder de console hangt waar vanuit meerdere bandkabels richting de channelstrips lopen.

Als er eventuele foto's ter verduidelijking nodig zijn dan hoor ik het graag, dan voeg ik die even toe!

Alvast bedankt!
 
Wow. Respect. Ja die D&R's klonken goed maar waren kraakbakken.
Er was trouwens al een 4000 thread op SF. Niet dat er veel wordt gezegd, maar mss daar ook posten ?
Succes met je project in elk geval.
 
Back
Top