De grote superdesuperSaw contest.

Tot nog toe vind ik dat Cquence gewonnen heeft, maar ik heb zo'n zwaar vermoeden dat het gewoon het orgineel is. Die 1e Jupiter 6 van Tom Thomas vond ik ook heel erg mooi, ook die melodie (eigen compositie?).En die 2 previews van je tracks klinken erg goed Hansbakker(maar waarom de superwavep8 gebruiken als je de real thing hebt?).
Maar nu maar eens een poging van mij.
Weer een V-station maar nu gelayerd met de Vanguard:

 
Origineel geplaatst door MIDIoot
die 2 previews van je tracks klinken erg goed Hansbakker(maar waarom de superwavep8 gebruiken als je de real thing hebt

Het is de superwave Performer, veel uitgebreider....en die heb ik gedubbeld met de JP8000

reken maar dat het wat toevoegt!
 
Origineel geplaatst door MIDIoot
Die 1e Jupiter 6 van Tom Thomas vond ik ook heel erg mooi, ook die melodie (eigen compositie?).:

Dank je midioot.
Ja, eigen melodie. Is al opgetekend bij de Buma dus laat ik het niet merken heren!;)




gr. Tom
 
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Dank je midioot.
Ja, eigen melodie. Is al opgetekend bij de Buma dus laat ik het niet merken heren!;)




gr. Tom

Ja het wordt vast een gigantisch grote hit. Dat kun je wel horen. Vooral die 3e noot in die arpeggio. Die is gaaf.



Ik was al aan een R&B nummer begonnen met toevallig net datzelfde riedeltje. En vooral die 3e noot. Shit daar gaan mijn inkomsten. Dan moet ik het riedeltje maar 1 noot gaan transponeren en dat ook vastleggen:D
 
Laatst gewijzigd:
Een poging op de jx-10

4 voices (8 oscilators) per toon, je hoort een accoord van 2 tonen, dus 16 osc's totaal, het hele zwuk flink gedetuned natuurlijk :)

Opgenomen op een crappy onboard soundchip met Soundforge en daarmee ook een reverb eroverheen gedaan.

 
Andere variant...

 
ja het zijn zaagjes en ja het is gedetuned maar het mist kracht..
 
Stukje uit mijn oude KS5. Zou dus ook moeten kunnen met de V-Station.

- Gedetuned zaagje. Unison. Beetje interne chorus en EQ
- Waves SuperTap (2 Tap delay)
- Waves MetaFlanger

Geen SuperString maar redelijk dikke, metalic, SuperSaw.


Edit: Zie volgend bericht voor bestand. Vervangen van bestand ging namelijk niet goed, oude bestand bleef staan :confused:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Catalunya
Ja het wordt vast een gigantisch grote hit. Dat kun je wel horen. Vooral die 3e noot in die arpeggio. Die is gaaf.



Ik was al aan een R&B nummer begonnen met toevallig net datzelfde riedeltje. En vooral die 3e noot. Shit daar gaan mijn inkomsten. Dan moet ik het riedeltje maar 1 noot gaan transponeren en dat ook vastleggen:D
Origineel geplaatst door Catalunya
Ja het wordt vast een gigantisch grote hit. Dat kun je wel horen. Vooral die 3e noot in die arpeggio. Die is gaaf.



Ik was al aan een R&B nummer begonnen met toevallig net datzelfde riedeltje. En vooral die 3e noot. Shit daar gaan mijn inkomsten. Dan moet ik het riedeltje maar 1 noot gaan transponeren en dat ook vastleggen:D



Je maghum wel licenseren. Gaat je wel kosten.8)




gr. Tom


p.s. MKS-50 vetter dan de JP 6? Me hoela:kont: En volgens mij was het toch juist de mks 50 waar maar 1 geluidje in zat wat interessant was luisterend naar de naam Terminator...?:duivels:
 
ok, hier ook een poging van mij. gemaakt met de superwave vsti.

 
saw

saw

Origineel geplaatst door quifster
ok, hier ook een poging van mij. gemaakt met de superwave vsti.


Goed gedaan hoor dit komt wel heel dicht in de buurt van de jp
Groet pado
:D
 
Origineel geplaatst door quifster
ok, hier ook een poging van mij. gemaakt met de superwave vsti.

die komt al een heel eind naar het originele nummer! Hij lijkt niet op de JP maar hij is wel VET!

ps werk aan je timing vriend!

:biertje:
 
Nog wat verder getweaked.

Dit is dan droog

 
En een drijfnatte

 
Back
Top