De grote superdesuperSaw contest.

en dan nu de verbeterde poging van mijn roland D70, geloof me, mooier kan ie het niet.

Wel beter dan de eerste, dat is zeker. Of ie nu wel door de test komt, das dan nummer 2:):D

 
Origineel geplaatst door Roel
niet heel maar misschien beetje mindblowing? 8o

met de filter dicht dacht ik nou...die zou welleens heel vet kunnen worden. Ik vond em een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Waar komtie uit?
 
hmm wat zou je er aan veranderen?
stapeltje middentonen zou het veel goed doen denk ik.
was een virusje trouwens bij gebrek aan echte JP :)
 
toch goed gegokt :D dacht al dat het een virus was hehe...

het lijkt wel alsof er een beetje vibrato overheen zit...NIET DOEN! (kan het mis hebben hoor)
 
Even een bijdrage van mij:

190974_lg.jpg


iets handzamer dan de voorgaande dus ook geschikt voor op het podium!
:D
 
Die vind ik al erg goed! Misschien is het mogelijk om van de JP-strings het frequentiepatroon te pikken en dat over jouw strings heen te leggen.
 
Netjes gedaan cquence...

ff offtopic, ga je samen met bart Scooter nog vervolgen? :dubbel:
 
The Saw Thing!

Gewoon 3 osc wat filtering en wat gemoduleerd wat delay en feedback een stepsequencer en dan nog wat galm.

 
Nog ff wat strings uit de OB12

 
ach ja gewoon een zaagtandgolfje en dan een paar keer laten vermenigvuldigen (het is tenslotte lente)

 
men voege een equalizertje toe...
en het is no way meer superstring geluid
excuses voor de timing :)

 
Origineel geplaatst door MSDOS
The Saw Thing!

Gewoon 3 osc wat filtering en wat gemoduleerd wat delay en feedback een stepsequencer en dan nog wat galm.

Cool! klinkt lekker commodore64 :P
Serieus, het klinkt ok! lekker digitaal met een sample&hold!
 
redje,


dat moet de Q veeeeeeel beter kunnen dan wat jij nu gepost hebt.
Of je moet je converters is na laten kijken.:D



gr. Tom
 
Origineel geplaatst door maxdox
Cool! klinkt lekker commodore64 :P
Serieus, het klinkt ok! lekker digitaal met een sample&hold!

THX, maar ik heb geen gebruik gemaakt van sample&hold, maar om in de beurt te komen van de C64 heb ik het volgende gefabriceert:
 

Attachments

  • mutant splat.mp3
    979,6 KB · Bekeken: 62
Origineel geplaatst door hansbakker
zo......

dit is de volgorde:

JP8000
Reaktor 4
ReFX Vanguard
Novation V-Station
Superwave P8

tsja, oordeel zelf maar...helaas heb ik geen andere Virt Analoge bakken staan hier voor meer vergelijkingen..

maar goed, dat laat ik aan jullie over, tis niet echt moeilijk om in te spelen he :peukie:

die novation v station klinkt achterlijk dun en klinisch, de refx vanguard viel me eigenlijk nog wel mee! komt een redelijk leuk geluidje uit, superwave8p ook wel. maar ja de topper is jp8000 natuurlijk.. god wat klinkt dat fijn :), en ik hou helemaal niet van dit soort muziek, kan het trouwens izjn dat cygnus x zelf ook de jp8000 hebben gebruikt ? het zou me niet verbazen...

groeten Mike
 
Back
Top