Alphonyx - Demonic

hardcoreslavery

Hardcore Junky
Lid sinds
23 januari 2004
Berichten
168
Locatie
mijn lichaam
jooow...alweer n nieuw nummertje......k heb m meteen ff door t-racks gehaald....
zeg ff wat er nog moet veranderen volgens jou


Alphonyx - Demonic
 
is d'r echt niemand die ff een berichtje achter wil late?????? :confused:
of valt er gewoon nix van te zegge :D
 
Alweer een nieuw nummer? Jij bent echt een soort van machine he? :)

Ik luister m as soon as possible!
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Alweer een nieuw nummer? Jij bent echt een soort van machine he? :)
ghehehehehe tjah....wat kan ik zeggen..............Hardcore is my Life!!!!
Ik heb nogal veel vrijetijd delaatste tijd dus als ik niet bij mn maten ben
dan ben ben ik bijna altijd bezig met produceren :biertje: ........of bierdrinken jah....maar da doe ik meestal met mn maten dus ik denk dat ik dat maar t beste kan gaan doen......ik hoor t wel als iemand m'n nummer wel heeft gehoord en er iets over te zegge heeft want je kunt wel een review geve maar als je t nummer nieteens gehoord hebt heeft dat niet veel zin nee daar heppie gelijk in 6 trak ;)
 
Vind hem niet zo...sorry kwestie van smaak.
Begin was wel grappig maar toen dat melodietje erin kwam...helaas haalde voor mij de mooiheid ervan af (en is ook een beetje ééntonig).
Kick vind ik ook niet 100%...attack moet iets zuiverder zodat je hem hoor knallen.
Bijgeluidjes die later er in komen vind ik ook minder.

Klinkt helaas niet zo positief.

Veel suc6 verder :)
 
Origineel geplaatst door Diversion
Vind hem niet zo...sorry kwestie van smaak.
Begin was wel grappig maar toen dat melodietje erin kwam...helaas haalde voor mij de mooiheid ervan af (en is ook een beetje ééntonig).
Kick vind ik ook niet 100%...attack moet iets zuiverder zodat je hem hoor knallen.
Bijgeluidjes die later er in komen vind ik ook minder.

Klinkt helaas niet zo positief.

Veel suc6 verder :)

Kan ook niet altijd positief zijn ;)
ik vind dat je wel gelijk hebt in t feit dat t misschien te eentonig klinkt. moet het laatste stuk meer afwisseling gebruiken in t deuntje...misschien dat t dan minder eentonig wordt.

toch bedankt :okdan:
 
Yo, hoeveel namen heb jij wel niet? Ik zie ook idd bij elke keer dat ik hier op F5 druk een nieuwe track van je. Heehehe....
 
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Yo, hoeveel namen heb jij wel niet?
ghehehehe.....da is n goeje ja.......eigelijk nog geen één!!! Ik moet n vette naam hebbe maar ben nie zo goed in t verzinnen ervan......heb al gedacht om gewoon een boek uit de bibliotheek te pakken (bijvoorbeeld een over griejkse goden of whatever) en daar een naam uit te pikke maar da is dr nog nie van gekomen. Hoe kom je aan jouw naam......(ghehehe misschien wel n interresante tread.....of bestaat die al???)
ik heb in ieder geval nog geen definitieve naam dus.......... :biertje:
 
Ok ik heb m geluisterd. Dit begint er al op te lijken ja! Een soort van mix tussen oud & nieuw zeg maar..

Zo heb je wel een eigen aparte stijl:okdan:

Die vocal versta ik alleen niet zo goed.. Ik zou m ook niet elke keer helemaal laten horen. Op 4:00 ongeveer als je de kick(uit 'Der Toten'?) er weer in laat komen doe je dat samen met een ander geluidje waardoor het effect een beetje weg is, dat kun je misschien beter wat later doen. Verder vindt ik m niet slecht:)

Sander
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Ok ik heb m geluisterd. Dit begint er al op te lijken ja! Een soort van mix tussen oud & nieuw zeg maar..

Zo heb je wel een eigen aparte stijl:okdan:

Die vocal versta ik alleen niet zo goed.. Ik zou m ook niet elke keer helemaal laten horen. Op 4:00 ongeveer als je de kick(uit 'Der Toten'?) er weer in laat komen doe je dat samen met een ander geluidje waardoor het effect een beetje weg is, dat kun je misschien beter wat later doen. Verder vindt ik m niet slecht:)

Sander

joooow supergoed!!
is inderdaad die kick uit "Der Toten" jah......
als die vocal r voor de 3e keer inkomt rond 3:20 dan hoor je m net als 1e en 4e keer niet helemaal. Toch was ik dr ook niet helemaal tevreden over maar ik weet niet hoe ik dat zal moeten veranderen.
ik zal idd wat je zegt dat geluidje rond 400 min. er 32 of 64 beats later inbrengen......kan idd wel iets verbeterd worden maar groten deels zal ik m zo laten.....bedankt voor je nuttige advies!! :halleluja :mega:
 
heeft er misschien nog iemand anders commentaar op dit nummertje??>??
negatief maar goed onderbouwde reviews gewenst ;)
 
Punten die mij persoonlijk opvielen:

1. De vervorming van de voice samples vind ik persoonlijk niet mooi.
2. De mix can qua geluidskleur beter. De kick mist laag en ik vind het middengebied te hard. (Schel is misschien het woord). Dit kan aan je monitor setup liggen misschien.

Success ermee!

PS: Het mij steeds een raadsel hoe 4-5 producties in een maand tot stand kunnen komen. Ik doe soms wel 3 maanden over het compleet "af" maken van 1 productie (waarvan de meeste tijd in het afmixen gaat zitten). Misschien moet je daar eens over nadenken. (Of: ik ben gewoon traag!)
 
Origineel geplaatst door cooper
Punten die mij persoonlijk opvielen:

1. De vervorming van de voice samples vind ik persoonlijk niet mooi.
2. De mix can qua geluidskleur beter. De kick mist laag en ik vind het middengebied te hard. (Schel is misschien het woord). Dit kan aan je monitor setup liggen misschien.

Success ermee!

PS: Het mij steeds een raadsel hoe 4-5 producties in een maand tot stand kunnen komen. Ik doe soms wel 3 maanden over het compleet "af" maken van 1 productie (waarvan de meeste tijd in het afmixen gaat zitten). Misschien moet je daar eens over nadenken. (Of: ik ben gewoon traag!)

allereerst bedankt voor je reply. :okdan:

1; je geeft aan dat je de vervorming van die vocal niet mooi vind. Dit is zoals je ook zegt een persoonlijke mening. Wat je er niet mooi aan vind vergeet je d'r bij te zeggen wat ik jammervind. Misschien iets te veel distortion of andere eq setting??

2; Bij je volgende punt zeg je dat de mix qua geluidskleur beter kan. Hoe kan ik dat het beste doen.......door elk sampletje appart te equalizen of door de hele mix (track) te eq-en (door bijvoorbeeld een eq op je masterspoor tezetten of door je track met cool edit of soundforge te eq-en)????
En aan mn monitor setup zal t niet liggen aangezien mijn pc, soundblaster Live, keyboard, muis, beeldscherm en luidsprekers mijn enige hardware zijn :D

jah ik heb de laatste tijd nogal eens ooit een nieuw nummer geplaatst. Ik ben ook wel erg veel aan t pielen geweest de laatste tijd. Maar goed.....ik zal toch beter op de details moeten letten en meer afwisseling gebruiken dus dan duurd het zowiezo langer voor je helemaal tevreden bent met je track. maar goed dat is dan voor de volgende keer. Ik heb nog een track die eigelijk al helemaal af is op misschien wat kleine dingen na.....zal ik binnekort wel posten :P
 
zijn er nog meer dingen waar ik aan moet ewrken of die ik moet verbeteren ????
 
Origineel geplaatst door hardcoreslavery

En aan mn monitor setup zal t niet liggen aangezien mijn pc, soundblaster Live, keyboard, muis, beeldscherm en luidsprekers mijn enige hardware zijn :D

Je kunt het beste wel zorgen dat je een paar goeie studio monitors hebt. Deze laten je het geluid onvervormd horen, zoals het echt is. Normale hifi speakers stoppen er wat meer hoog en laag bij om het beter te laten klinken. Studio monitors niet, daarom zijn het eigenlijk slechte boxen om muziek op te luisteren, maar juist perfect om op af te mixen.
Als het op je monitors goed klinkt, zou het op alle speakers goed moeten klinken. In de praktijk valt dat nog best tegen dus zorg dat je echt goeie hebt...

Sander
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Je kunt het beste wel zorgen dat je een paar goeie studio monitors hebt. Deze laten je het geluid onvervormd horen, zoals het echt is. Normale hifi speakers stoppen er wat meer hoog en laag bij om het beter te laten klinken. Studio monitors niet, daarom zijn het eigenlijk slechte boxen om muziek op te luisteren, maar juist perfect om op af te mixen.
Als het op je monitors goed klinkt, zou het op alle speakers goed moeten klinken. In de praktijk valt dat nog best tegen dus zorg dat je echt goeie hebt...

Sander

jooow bedankt voor de tip......
Ben aan het sparen maar dat kan nog wel ff duren. eerst een nieuwe pc en dan zien we wel weer. ik weet inmiddels wel dat je het beste eerst goeie monitors kunt kopen voorddat je aan andere hardware begint. D'r zit alleen zoveel verschil in en daar moet ik me eige nog s in gaan verdiepen.
 
Back
Top