Audio cd's overzetten naar .wav

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.110
Locatie
Den Haag
Ik wil audio cd's overzetten naar .wav, voorheen deed ik dit altijd met mijn Creative pakket, maar op een of andere manier lukt me dit nu niet. Ik heb al CDex gehad, maar ook dat werkt niet omdat het pakket mijn cd-rom spelers niet kan vinden.

Heeft iemand een idee hoe ik dit dan wel kan doen of hoe het toch met het Creative pakket kan, want dan kan ik tenminste mijn nummers van Mindsearch's Revenge weer op mijn harde schijf erbij zetten.

Phochos:D
 
- winamp
- musicmatch
- mss zelfs wel win mediaplayer

dit zou eigenlijk met iedere player moeten kunnen.
 
Eigenlijk is daar maar één programma voor Exact Audio Copy. De naam zegt het al. Met dit programma kun je cd's rippen naar wav of mp3 (in combinatie met Lame), maar net wat je wil. Het programma heeft ontzettend veel opties, maar ook beginners kunnen er prima mee uit de weg. www.exactaudiocopy.de
 
Ik gebruik enkel CDex, snap niet dat ie je cd-roms niet kan vinden. Heb er nooit problemen mee gehad. Maar er zijn inderdaad zat alternatieven.
 
Origineel geplaatst door gemmetje
- winamp
- musicmatch
- mss zelfs wel win mediaplayer

dit zou eigenlijk met iedere player moeten kunnen.

Kan idd ook gewoon met de mediaspeler.
 
Ondersteunt je cdrom-speler wel audio-extraction? Tegenwoordig is dat standaard, maar de wat oudere modellen hebben deze optie niet.
 
Origineel geplaatst door Fatar
xing audiocatalyst ;) rocks en supersnel.. ook visa versa
Zolang je de handel via XING maar niet omzet naar MP3 (slechter kan bijna niet).

Ontopic: Dat CDeX niet werkt, vind ik best wel vreemd. Wat voor CD-ROM speler heb je precies? (Merk/type)
 
Ik heb inmiddels Audiograbber gedownload en daar gaat het prima mee, kan eindelijk weer mijn audio cd's en cdr's overzetten naar de harde schijf. Iedereen die mij een raad heeft gegeven hartelijk dank ervoor.

Deze thread mag dus nu op slot!!:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top