Anthonie Vos Trance - Hardstyle

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Maar dat is dan toch een kwestie van ''goed'' op de lijntjes zetten ?
Als je gewoon quantize aanzet bij het maken van een ''MIDI'' part zet hij zelf de blokken goed weg.
Maar goed als dat allemaal strak is heeft het zeker wel iets in zich.
 
Eerlijk gezegd ben ik het met de rest eens, ik vind die nummers helemaal niks!
Ik vind dit net trance uit het jaar 94 en dan nog niet eens het beste....
probeer eens een wat andere kick te gebruiken en ik zou het tempo wat omlaag gooien.
Probeer je wat meer te houden aan 1 lijn in een nummer, en niet 30 melodien door elkaar gooien..
er zit totaal geen structuur in.
Ik zou dit idd niet opsturen naar labels, dan hoef je erna niet meer aan te komen...
En die stemmen die je gebruikt zijn erg fout... (zelf ingesproken?)
Probeer wat meer rust in je tracks te bouwen, niet dat ze heel relaxed moeten worden, maar ik vind het allemaal zo gehaast, er zit geen goeie opbouw in...
succes!
 
Eerlijk gezegd ben ik het met de rest eens, ik vind die nummers helemaal niks!
k vind dit net trance uit het jaar 94 en dan nog niet eens het beste....

Ik vind dit wel wat overdreven.. over die andere kritieken van je kan ik nog wel inkomen.
Zoals die stemmem.. Tempo ik weet niet 145 Bpm vind wel lkkr.. meestal word 140 gebruikt.
En ik gebruik toch ook echt geen 30 melodieen in 1 track.

Dit zijn ook Mp3 van 64 kps of zo dus vrij slechte kwaliteit dus daardoor lijkt het wel of er
een ruis in zit maar das niet zo.

Vooral je laatste zinnen vind ik nuttig en zal ik ook zeker iets mee doen.

Probeer wat meer rust in je tracks te bouwen, niet dat ze heel relaxed moeten worden,
maar ik vind het allemaal zo gehaast, er zit geen goeie opbouw in...


Ik werk nu vooral aan de timing, en de opbouw en het in de maat laten lopen. En ik hoor van
meerdere kritiek over mijn kicks. daar zal ik ook nog wat aan proberen te sleutelen..

Er is nu ook een nieuwe site upgeload www.dj-tony.nl nu gemaakt door iemand met Macroflash media
of zo.. Ziet er wel straks uit.. maar me tracks staan er niet meer op.

Als ik klaar ben met het optimaliseren en perfectioneren van mijn tracks na jullie kritieken ,
laat ik jullie zeker weer het resultaat horen..

Groeten, Anthonie Vos
Alias Dj @ Tony
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top