[track] acid - cloudy: suacidal

cloudman

ex nihilo creatum ens
Lid sinds
8 mei 2003
Berichten
2.370
Hoi mede freaks allemaal,

ondertussen een tijdje terug heb ik weer eens iets gebrouwd.
het heeft lang genoeg geduurd, maar is eindelijk online geraakt.
Ik ben dan ook eens benieuwd wat jullie er van vinden.

sterkte

:D

beluister hier!

greetz

cloudy

:dj:
 
Sorry maar ik kan hier echt niet warm of koud van worden. Ik probeer altijd onderbouwde critiek te geven, maar dit is echt in 15 minuten gemaakt in rebirth als je het mij vraagt...

Ben je hier zelf tevreden mee? Zou je het tof vinden en kopen/downloaden/saven als het niet van jezelf was?
 
:D helaas, was het maar gemaakt in 15 minuten...

owkee, maar je doet me wel overwegen om dit trakje even weg te nemen...
ik heb even genoeg "onderbouwde kritiek" gekregen denk ik dan
:D

misschien kan ik maar gelijk terug onder de steen kruipen van waar ik kwam...

maar goed, ik aprecieer eerlijkheid.

project afgevoerd...
 
Origineel geplaatst door cloudman
:D helaas, was het maar gemaakt in 15 minuten...

owkee, maar je doet me wel overwegen om dit trakje even weg te nemen...
ik heb even genoeg "onderbouwde kritiek" gekregen denk ik dan
:D

misschien kan ik maar gelijk terug onder de steen kruipen van waar ik kwam...

maar goed, ik aprecieer eerlijkheid.

project afgevoerd...

Ey, niks persoonlijks, maar ik weet zeker dat je heel veel beter kunt!

Wees critisch op jezelf. Je hoeft de drempel niet te hoog te leggen, zeker niet in het begin, maar je kunt op zeker beter dan dit. Benader de losse sounds. Vind je die acid lijn nou eigenlijk wel zo vet? Probeer wat te expirimenteren met het ritme, en gooi het idd gewoon weg als het niet cool genoeg is. De hele kunst van het muziek maken is horen wat je goed vind en wat niet, en dan wat je niet goed vind ook gewoon te wissen, ook al zit daar (heel) veel tijd in.

succes, en posten als je weer wat hebt!
 
een goeie portie eerlijkheid doet af en toe eens deugd. en ik weet wel dat het niet persoonlijk bedoelt was.
bedankt trouwens!:okdan:

op een aantal punten heb je wel gelijk.
is acid iets voor mij? geen idee. waarschijnlijk niet. maar door omstandigheden belandde ik wel daar.
Ik vraag me soms ook wel sterk af of ik deug om muziek te maken.
ooh, passie en vuur en enthousiasme genoeg. maar kunde?

desondanks die bedenkingen staat opgeven niet meteen in mijn woordenboek.
op een dag laat ik hier wel nog eens iets achter, maar nu ga ik eerst dit ding vakkundig opbergen ;) :D

greetz

cloudy
 
Origineel geplaatst door cloudman
een goeie portie eerlijkheid doet af en toe eens deugd. en ik weet wel dat het niet persoonlijk bedoelt was.
bedankt trouwens!:okdan:

op een aantal punten heb je wel gelijk.
is acid iets voor mij? geen idee. waarschijnlijk niet. maar door omstandigheden belandde ik wel daar.
Ik vraag me soms ook wel sterk af of ik deug om muziek te maken.
ooh, passie en vuur en enthousiasme genoeg. maar kunde?

desondanks die bedenkingen staat opgeven niet meteen in mijn woordenboek.
op een dag laat ik hier wel nog eens iets achter, maar nu ga ik eerst dit ding vakkundig opbergen ;) :D

greetz

cloudy


Passie vuur en enthousiasme zijn de enige dingen die tellen, voor jezelf dan. Als dat er is komt de kunde vanzelf, maak je niet druk of je nu kunt noten lezen of dat je verstand hebt van compositie en afmixen. Hoe meer je doet hoe meer je er in thuis raakt. Je wilt niet weten hoe slecht mijn eerste probeersels klonken, of hoe ze nog steeds klinken :) En ik denk van de meeste op dit forum wel.

Denk ook niet van: "Vandaag ga ik een acid nummer maken" Rommel gewoon met de verschillende software die je gebuikt of wilt gebruiken, lekker tweaken tot er iets tofs komt, wat voor stijl dat ook uiteindelijk is.
 
:biertje:

nu, eum, op de pc waar ik het meeste op zit, is rebirth het enige dat echt degelijk draait eigenlijk. :D
maar goed, ik was toch al van plan om hier het één en het ander te veranderen en ben er geld voor aan het voorzien...


greetings

cloudy
 
:D
:stupid

owkee, ik zet hem straks terug online, maar daarna gaat hij definitief de prullemand in hoor...
greetz

cloudy

ps: nog paar uurtjes geduld dus
 
eb hem via electrobel toch al kunnen beluisteren.. is in ieder geval te hard voor me..

waarom gebruik je overigens ABL niet ipv Rebirth?
 
*D EINDELIJK kan ik nu nummers van je beluisteren, staat ie er niet meer bij...

Details Artist - Title Style Added Hits listen

cloudman
stereohorror
Experimental 30/11/03 28

cloudman
M.A.F.
Acid 29/10/03 116

cloudman
Downfall
Trance 07/09/03 61

cloudman
humanerror
Experimental 02/09/03 77

enfin..

Misschien later..
 
Back
Top