Alphonyx - Suicide Mission [HARDCORE]

hardcoreslavery

Hardcore Junky
Lid sinds
23 januari 2004
Berichten
168
Locatie
mijn lichaam
Ahaaa, weer een track gemaakt met fruity loops! Impressive...
Alhoewel ik in het begin een Alpha Juno 1 d8 te horen (samples? :P ).
Ik vind die eerste bassdrum het vetst klinken, die zou ik er gewoon in houden. En de lead melodie (va 02:02) zou ik een wat dikkere sound voor kiezen, als het geluid afkomstig is van een plugin synth bv. dan het High Pass filter uitzetten,
Detunen, PWM erover heen ... Zaagen met die handel. Voor de rest well done!
 
Ik vindt het op zich niet slecht, je hebt er wel je best op gedaan, alleen klinkt het als hardcore van zo'n 7 jaar geleden... Die breakbeats en drukke hihat'jes zijn een beetje verleden tijd.. Tegenwoordig moet het allemaal wat harder en duisterder. Is ook een kwestie van smaak natuurlijk maar ik geef je alleen mijn mening...

Groeten,

Sander
 
2 dj bomber; Jah idd gemaakt met fruityloops......hoe raad je t?? over die Alpha juno.....zijn idd samples dus dat zou best kunnen...ik weet echt niet waarmee ze gemaakt zijn...zoveel ervaring heb ik daar niet mee dus.,...Verder bedankt voor je advies....ik zal s kijke wat ik dr mee kan doen ;)

2 the unholy; Jah klopt.....ik vind hardcore uit die tijd ook nog altijd het vetste alhoewel t tegenwoordig kwalitatief gezien veel beter in mekaarzit en idd veel duisterder en harder klinkt. Maar goed...bedankt voor je review!!

iemand anders nog iets op te merken??
 
Origineel geplaatst door hardcoreslavery

2 the unholy; Jah klopt.....ik vind hardcore uit die tijd ook nog altijd het vetste alhoewel t tegenwoordig kwalitatief gezien veel beter in mekaarzit en idd veel duisterder en harder klinkt. Maar goed...bedankt voor je review!!

Ik zeg ook zeker niet dat je je stijl moet veranderen, ik ben alleen benieuwd hoe een newstyle(nu-style) nummer van jou zou klinken. Dan word het interessant voor een platenlabel...
 
jah heppie gelijk in.....dit soort hardcore zal waarschijnlijk nooit meer worden released op n album of whatever...hoe goed de track ook zou mogen zijn.
nou ben ik daar nog niet echt mee bezig want ik weet dat ik nog heel veel moet leren maar ik zal dan inderdaad met de tijd mee moeten gaan en dus ookj een nummer maken dat kwa stijl overeenkomt met de hardcore van nu!!!
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Ben zeer benieuwd...8D

Ik heb net n nieuw nummer op deze site geplaatst wat al een heel stuk mee in de richting komt van de hedendaagse hardcore!! :)
dus.....als je interesse hebt...hier is de link

klik hier

:dj:
 
ik ben niet zo in de hardcore thuis maar af en toe luister ik het wel..

ik stel voor dat je knallerder begint gewoon met de base.
En ik vind die fx.. steeds door het nummer heen een beetje te vaak herhaald worden ..
Ik ben het ook een beetje eens met the unholy wat betreft die hi hats...
En vind die sound van de melodie wel lekker.. kan je die niet meer uitbouwen
Verder ik hoor het verschil niet met een hardcore track van thunderdome..

mzl
 
Origineel geplaatst door anthonievos
Verder ik hoor het verschil niet met een hardcore track van thunderdome..

ghehehehe....supergoed!!!!
dat zegge m'n maten ook altijd maar dr zit nog wat verschil in als je goed luisterd en weet waar je op moet letten ;)
melody moet idd een stuk aangepast worden en misschien beter opgebouwd worde. ga dr nog aanwerkewn denbjk ik
 
Hmmm, mij persoonlijk boeit 't niet of dit nr. nou meer 'oude' stijl is: gewoon lagge!

Ik vind die 2e bassdrum (vanaf 1:55) tochwel geweldig altijd!

Had alleen ietsje langzamer gemogen, imho
:D noem me maar een mietje!
 
snelheid mag nog wel wa opgevoerd worden in mijn ogen maar goed.......
wil nie meteen zegge da jij n mietje bent!
:bekdicht: :D
 
Back
Top