Voor de leeuwen...

Gossen

Ingeburgerd
Lid sinds
4 Maart 2004
Berichten
46
Locatie
Pixelland
Nou, daar gaat ie dan.

De vuurdoop :confused:

Far a tale

Als je denkt dat het zin heeft, geef je commentaar.

Groet Gossen

[Update] Versie 2 staat nu onder de link [/Update]
 
Laatst gewijzigd:
ik vind het erg lekker!!!!


heerlijk.. een keer wat anders... geweldig nummer voor een intro van een stamp setje!
ik hoor hem graag

zou het persoonlijk wat lekkerder vinden dat er een beetje een steviger bass achter zou zitten, niet direct maar na 3 minuut ofzo! lekker stampen! track leent zich daar goed voor!

;-)
 
grappig, inderdaad een intro track. Braveheart achtige sounds.
 
Origineel geplaatst door Alexandre Redwood
Anders plaats ff een gearlist erbij waar dit mee gedaan is.. altijd wel nieuwsgierig ;)

Ik doe een gokje: Reason?? :P (kan het mis hebben natuurlijk)

Klinkt wel lekker, maar er mag idd wel een bassline bij :)
 
Jahoor, echt relax dit, ik dacht ff dat ik een coole cd op had staan, maar het was jouw trakkie.
Kvind wel dat je na de break net ff iets wat spannends er bij mag doen, maar toch, lekker hoor!
 
vind het erg lekker klinken,maar vindt dat de track wel op een gegeven moment los mag gaan,dus dat er echt een drive in komt en dat ie gaat knalle,daar is eigenlijk continue het wachten op,opzich is dat niet erg,maar de dj die dit draait is helemaal de man alstie er nu een knallende bassline in gooit,terwijl jij de man zou moeten zijn om die al toe te voegen....
afijn ga zo door...maar denk erom: knalle moet ie!!!
 
Die 'joehoe' vocal is gaaf.

Mooi begin en aan't eind mag er inderdaad wel wat meer gebeuren zeg maar.

Top!
 
Zo mooi intro zeg. Complimenten. Klinkt inderdaad filmisch. Heldere cleane sound.

gave bril trouwens. Is dat je geheim?. dan ziet de wereld er zeker zo uit zoals je uitbeeld in je muziek.
 
Dit is inderdaad een goeie track. Soundscapes met daarbij een beat hebben dikwijls kans tot slagen ;) . De mix is ook erg goed geslaagd. Goeie geluidscombinaties, erg sfeervol. Hou ook wel van dat geluid dat regelmatig terugkomt (downwardse bend).

Erg zuiver opgenomen track ook.

Als stand-alone track is ie misschien te langdradig, maar laat het dienen als ondersteuning van filmbeelden en dan heb je echt een topper.

:okdan:

:doei:
 
Tnx keer 12.

Leuk :)

Dat had ik niet verwacht.

Ik hoop dat de 2de versie net iets meer oemff heeft. Wel iets volgens mij.

Ik had eigenlijk m'n gearlist, oftewel, mijn instrumenten lijst niet gepost omdat
die op een rijstkorrel past. Maargoed. Daar gaan we.

- PC 800Mhz 256MB 20Gig HD (oftewel, een redelijke oude bak)
- Tsja, heelveel suffe VSTi's en een paar lekkere
- Renoise
- Cool edit
- Mijn "Olde Bessy" Een Roland XP10 met witte EN zwarte toetsen.
- Een mengpaneeltje met een alien erop
- Speakertjes van Altec?
- Een hele grote rijstkorrel

Dus.

Ik doe een gokje: Reason?? (kan het mis hebben natuurlijk)

Mmmm, kan best een loopje zijn van Reason. Maar ik heb Reason hier niet gebruikt.
Het is eigenlijk van alles wat.

Die
joehoe
is een stukje Heather Nova.

Ik had wat drum/percussie loopjes, een stel VSTi's en natuurlijk wat reverb effectjes.
Dit alles gooi je in Renoise.

Je rookt een
, en voila, een
soundscape
.

Dat was het wel. Denk ik.
Nogmaals, dank u.

GreetZ Gossen
 
Die beat die er op laats bij zit begint erop te lijken, maar ik denk dat je zoals al eerder is gezegt na wat reshearch vele
zalen kunt laten ontploffen door zijn duistere karakter wat ik zeer tof vind.
Bij 1.54 de percussie vindt ik wel wat slapjes, toevallig een gare 303 staan,

Nog een extra melodie erbij misschien ook leuk.
 
Ja ik heb er de ballen verstand van.
Zodra het wat technisch wordt ben ik weg. (zoals nu op de chat)

Maar ik ben wel blij dat ik de goeie kant op ga.

Veel lezen. Veel doen/op je bek gaan.

Heerlijk.

Tnx voor de comments

Gr. Gossen
 
Kwou al zeggen...das van Heather Nova ;) Ook stoer rond 3:30 dat je die samp (of is het een ander instrument) een octaaf lager die melo laat meedoen...

Lekker experimenteel! Kzou zeggen...dat vooral zou houden en dan een eigen stijl eruit maken... en dan ff iemand langs laten komen zoals bij Spinvis die het 'verfrissend' vind en je op plaat wil zetten!


Je had eerder ook al eens wat tracks op je ouwe site staan... daar zat in ieder geval ook 1 erg lekker relaxed nummer tussen... Kzou echt niet meer weten hoe die heet maar ik denk dat die ook wel erg goed ontvangen zou worden hier!
 
Back
Top