De Wezenloze En Totaal Van Deze Wereld Flower Power Peace En Zo Trak Thread!

WHAHAHAHAHAHAHA wat zielug.....

Wat kinderlijke onzin weer dit.... kliek,

Ik heb nog wel een kliekje van gisteren over..
En dat heb ik net uitgescheten... (stonk behoorlijk btw, de rest bespaar ik jullie)

het is allang kinderbedtijd hoor en PINJO is ook net geweest..

Mensen ga toch ergens anders uit jullie buiken huilen..
Heb ik ook net gedaan, was lekker...

Dit is toch echt te desperate voor woorden..

Gaat echt weer nergens over.. :confused:

Maar goed wie ben ik..

owja Eraz.. das waar ook..

:bekdicht:
 
Bitte gezellig houden ja!, ik wil hier graag zodadelijk nog een liefdevol trackje posten.
 
zo hey broeder chrizzly bear, jouw'n sound is super te waus man... ik zit echt te floaten op jouw'n vibes daaro man hey... ik vind dit helemaal te sensationeel sprirueel you know... eeeecht totaal goed weet je wel...

Origineel geplaatst door Arv
Ik moet toch zeggen dat voor een maandag dit een behoorlijk vermakelijke thread is :D
hey te gek dat je ff joined met ons weet je... kom er bij en pak een vloer... er is plaats genoeg, ook voor jouw!
je avatar dude heeft eigenlijk ook best een te gek gave power design bril... echt bizar maaaaaan! 8)
 
Dit is ook effe helemaal te gek he,

Is iemand (6trak) nog lid van stichting morekop ?
18192308FHUmbAkwWC_ph.jpg
 
Origineel geplaatst door chrizz
Ok dan,

EN NU EEN VERZOENINGSGEBAAR!

Een track waar je rustig van wordt, tijdens het nuttigen van een stroopwafel gemaakt:

kijk op http://members.lycos.nl/diy9090/chrizz/

(met dank aan 6 track voor het uploaden en de webruimte)


Wappie man, kan iemand mij vertellen wat voor effect dat is bij 1:40? Ben op zoek naar die sound voor m'n beats.

LOVE, PEACE AND HAPPYNESS


:r
 
Origineel geplaatst door chrizz
Een track waar je rustig van wordt, tijdens het nuttigen van een stroopwafel gemaakt:

Lekkel hool !!
ik was gisteren alleen te passed out om nog te reageren.....
Alleen de gezangen met gitaar (vanaf +/- 1:95 ofzo) deden me wakkerschrikken, maar
dat was ergens maar goed ook, kon ik tenminste wakker luisteren naar die vette time-strectch.

piez !! :luv:
 
Oke dan,

Nog een toegift:

Een compilatie van de mooiste Praise & Worship liederen:

PRAISE THE LORD!!



s4worship.jpg
 
ik ben nu met een DUB reggae track bezig, met zelfgespeelde basspartij. Als ie af is post ik hem hier wel

gr
R
 
Origineel geplaatst door Arv
ik ben nu met een DUB reggae track bezig, met zelfgespeelde basspartij. Als ie af is post ik hem hier wel


Ik kan niet wachten............ 8~

ik bereid me vast voor :peukie:
 
ff vette blow draaien en de wereld ziet er weer heel anders uit........
 
dubbbb

dubbbb

daar issie dan
zelf ook beetje bass gespeeld, eerste keer dat ik het opneem en ik hoorde naderhand wat rare knerpjes in de bassline .. maja

voor de rest een soort probeerseltje, met de effecten die ik op mijn tafel aangesloten heb. De drums komen als losse Linndrum samples uit de RS7000 (met die lekkere gedownpitchede rimshot) en de fx zijn de M300 en RE201. Oook nog een 606je hier en daar en nog wat anders..
Het klinkt wat langdradig maja dat moet je maar ff op de koop toe nemen! :D

just dobbit!

http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=7436

Wat vinden juller ervan qua mix? Ik vind lage bass mixen erg lastig..
Ik wil er nog een trabourine bij doen (ik heb een Dadi tambourine hier liggen) maar nu effe geen zin meer om dat op te nemen want het maakt een enorme takkeherrie en dan denken de buren dat ik de Josti band op bezoek heb :D. Komt morgen wel. Ik denk dat er dus nog wel het 1 en ander bij komt..

gr
Arv
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top