De Wezenloze En Totaal Van Deze Wereld Flower Power Peace En Zo Trak Thread!

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Lid sinds
20 september 2002
Berichten
33.894
hey vogels, plaats hier je Wezenloze-helemaal-niet-van-deze-wereld-te-gekke-flower power track!

Peace weet je wel en helemaal te waus man... mozes kriebel hey! :D

koets.jpg
 
Sjemig de pemig he.
 
hmmmmzzzz.......niet overdrijven hè 6........

het enige wat kosmisch was ten tijde van deze belabberde opname, was het thc-gehalte van de uitvoerenden; dat steeg nl maar hoger & hoger

:peukie:
 
Volgens mij probeert iemand hier de aandacht van de De Post Hier Je Super Vette Allergrootste Meest Gewaardeerde Hardcore Track Thread!! thead af te leiden.
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Volgens mij probeert iemand hier de aandacht van de De Post Hier Je Super Vette Allergrootste Meest Gewaardeerde Hardcore Track Thread!! thead af te leiden.
worden we jaloers?
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
worden we jaloers?

Nee hoor, alleen is deze thread natuurlijk wel een 'antwoord' op de eerder genoemde thread. Die thread werd geopend om de critici nu eens hun openlijke en telkens weer terugkerende kritiek te onderbouwen met een track. Dat ik de hoes van 6 daarbij als voorbeeld neem, tja... had ie hem niet moeten posten.

Hetzelfde geldt voor trance, dat wordt ook continue door de 'gevestigde synth orde' met de grond gelijk gemaakt. Het is toch allemaal zo simpel? Zo niets zeggend? Zo platvloers? Nou, doe het dan eens!

Maar nee, als antwoord krijg je dit soort threads en wat PB-tjes waar ik een broertje dood aan heb. Pff...

Verder no heart feelings.
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Volgens mij probeert iemand hier de aandacht van de De Post Hier Je Super Vette Allergrootste Meest Gewaardeerde Hardcore Track Thread!! thead af te leiden.

Sorry hoor mike...
zogauw ik het nivo bereikt heb om een Super Vette Allergrootste Meest Gewaardeerde Hardcore Track te produceren, zal ik ook wel ff in jou draadje posten.

tot die tijd zal ik het moeten doen met threads speciaal voor Wezenloze en Totaal van deze Wereld Flower Power Peace en zo Tracks.

piez
 
Origineel geplaatst door D-mike-E

Hetzelfde geldt voor trance, dat wordt ook continue door de 'gevestigde synth orde' met de grond gelijk gemaakt. Het is toch allemaal zo simpel? Zo niets zeggend? Zo platvloers? Nou, doe het dan eens!

Hmmm dat was destijds ook de reden voor mij om een cheesy-track-thread op te zetten.
Er wordt een hoop geschreeuwd over bepaalde apparten, stylen, DJ's/producers maar doe het ze es na? Of probeer het in ieder geval?

'k ben errug benieuwd naar het verloop van de hardcore en hippy threads.

-C-
 
Meneer 6, bij deze zal ik ook uw thread nog even de sky in blow'n.

Ik heb geantwoord op uw PB. Uiteraard openlijk (zoals verzocht) en uiteraard in mijn eigen thread (scheelt weer een post, ben een snelle leerling).

Een LINKJE.

:biertje:


EDIT: Linkje was verkeerd... tja... domme gabber hè *D
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Meneer 6, bij deze zal ik ook uw thread nog even de sky in blow'n.

Ik heb geantwoord op uw PB. Uiteraard openlijk (zoals verzocht) en uiteraard in mijn eigen thread (scheelt weer een post, ben een snelle leerling).

Een LINKJE.

:biertje:

EDIT: Linkje was verkeerd... tja... domme gabber hè *D



Laat maar, reactie is alweer verwijderd. Snap niet waarom. Was nette taal. Maar goed... GABBERS ONDERDRUKT! We wennen er al aan.
 
Ja, maar eerst ga ik een rap schrijven tegen de onderdrukking door de forum politie ;)
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Ja, maar eerst ga ik een rap schrijven tegen de onderdrukking door de forum politie ;)

Ik zou het bijzonder knap vinden als je genoeg materiaal kan vinden om hier 1 minuut over te rappen !

Mag ik je eraan herinneren dat voor de meeste mensen de stap na "onderdrukking" "vluchteling" is ??
Niet dat ik me daar fijner bij zou voelen ofzo, maar ik wijs graag mensen op hun vrije keuzes als die niet helemaal
duidelijk zijn.

piez
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Ik zou het bijzonder knap vinden als je genoeg materiaal kan vinden om hier 1 minuut over te rappen !

Mag ik je eraan herinneren dat voor de meeste mensen de stap na "onderdrukking" "vluchteling" is ??
Niet dat ik me daar fijner bij zou voelen ofzo, maar ik wijs graag mensen op hun vrije keuzes als die niet helemaal
duidelijk zijn.

piez


Oh ja... de Eindhoven-kliek spreekt. Misschien was de ;) niet duidelijk genoeg?
 
Origineel geplaatst door D-mike-E
Oh ja... de Eindhoven-kliek spreekt. Misschien was de ;) niet duidelijk genoeg?

GAAF !!!!!

Ik = kliek = meervoud = blauw-bloedig !!!!!!!!

dank, dank, dank voor deesch eer !!! :halleluja

Mogen we nu verder met Wezenloze-helemaal-niet-van-deze-wereld-te-gekke-flower power track's ??

Dank u !

groet van een met dubbele tong lispelende gem
 
Back
Top