Spot De Synth

Oranje orgel is een Wurlitzer 106

3616449603_eb9020762e_b.jpg

Mooi die wurlitzer, is blijkbaar een piano. Iemand die hier in zijn bezit? Nog niet tegengekomen.
 
Maar mist één wit knopje. :D

Je ziet 'm wat beter in een ander filmpje wat ik tegenkwam.
Is die Wurlitzer meteen ook goed in beeld (met geluid)

https://www.facebook.com/ForeverPavot/videos/777448408945187/

Ik zit me trouwens af te vragen of het niet eigenlijk een de Kawai versie van de Teisco 60f is - het kleine broertje van de 100f.
Dat zou de knopjes verklaren.
Maar daar heb ik nog nooit elders een plaatje van gezien - alleen van de Teisco versie.
 

lol @ AFX live 1993, wat zou hij hier aan het doen zijn? Ik hoor eigenlijk geen tweaks aan de originele muziek en volgens mij staat die monitor uit, of dat lijkt iig zo.
Zou hij gewoon lekker met zijn DIY projectje bezig zijn tijdens een optreden :D
 
lol @ AFX live 1993, wat zou hij hier aan het doen zijn? Ik hoor eigenlijk geen tweaks aan de originele muziek en volgens mij staat die monitor uit, of dat lijkt iig zo.
Zou hij gewoon lekker met zijn DIY projectje bezig zijn tijdens een optreden :D

Volgens mij zit ie de hele tijd te dubben of ie niet die irritant dansende knakker naast hem van het podium moet trappen.. :D
Is trouwens zelfde filmpje als #301.
 
Alicia Keys showing her keys and studio.. :)

My best guess:
Rechtsboven: Prophet 08
Rechtsmidden: Moog Voyager
Rechtsonder Phantom G
Linksboven: Virus C (?)
Linksmidden: Juno 106
Linksonder: Jupiter 8 (of?)
edit.. aan het eind ergens gaat wijkt ze nog even uit naar het hoekje rechts en zie ik overduidelijk een V-Synth XT

 
Laatst gewijzigd:
Ik vond dit altijd wel mooi: uit de film Eyes Wide Shut, o.a. een E-mu Orbit :luv: en Waldorf synth (en ik vermoed een Akai MPC?)

eyeswideshut.jpg
 
^ en een Kurzweil KB

En even offtopic 'Eyes Wide Shut' is gewoon een rip-off van een oude film van Jean Rollin.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top