[track] Cyclic

thx
strings en sololead uit Atmosphere, rest: roland xp-80
misschien kan de solo nog wat beter, die ging niet zo heel geweldig, tempo ligt beetje hoog
 
Origineel geplaatst door Bahamut
thx
strings en sololead uit Atmosphere, rest: roland xp-80
misschien kan de solo nog wat beter, die ging niet zo heel geweldig, tempo ligt beetje hoog

De Teleac-cursus Wibi Soerjadiekanvlugger misschien iets voor je?:D

Ik snap neit dat er verder niet gereageerd wordt?!?! Zouden ze jaloers zijn?:D
Roland xp-80 zie ik ook wel zitten dus....:)
 
het doet mij denken... aaaaan.... Tiet Kietelaer en z'n Wondeghu Weghuld!!! ...eggug gaaf dittug 8)
 

Attachments

  • chriet.gif
    chriet.gif
    103,2 KB · Bekeken: 46
ik vind alles zeer goed aan de track behalve die vocal pad.
dat is toch net TE standaard. maar de verschillende
melodieën passen zeer goed bij elkaar. :z
 
Helemaal over het hoofd gezien... ff luisteren...

Zeer lekker begin, fijne (enigszins bekende) sounds. Mooie strings en fijne spanningsopbouw.

Zo halverwege mogen er van mij wel hele lekkere stevige drums in knallen.

Enige wat ik jammer vind is dat je in de muziek niet veel meer doet dan die keyshift af en toe omlaag, dat neemt de spanning een beetje weg.

Die synthlead die er ingekomen is is ook fijn ingespeeld, ik hoor zelfs beetje pitch-bend er in?

Héérlijke track dit, ik blijf er bij dat er drums in zouden moeten dat zou de track heel veel power geven.

Verders, lekker diep, mooie fx, gewoon top dit!

(Ik vind dat er meer van dit soort tracks gemaakt mogen worden, dat zou helemaal niet erg zijn)
 
Origineel geplaatst door demian
Enige wat ik jammer vind is dat je in de muziek niet veel meer doet dan die keyshift af en toe omlaag, dat neemt de spanning een beetje weg.
ik vind dat juist wel gaaf... zo'n beetje een wetenschappelijk muziekje onder zo'n industriele demonstratie film ofzo...
van die technische beelden van machines en dergelijke... :)

Origineel geplaatst door demian
(Ik vind dat er meer van dit soort tracks gemaakt mogen worden, dat zou helemaal niet erg zijn)
positive! 8)
 
ja misschien zijn drums wel een goed idee, lijkt me wel lastig om bijpassend ritme en geluiden te vinden.. en dan wordt 't misschien snel te druk
anyway, dank voor commentaar :biertje:
 
Knap hoe je het nummer stilaan opbouwt. Ruimtelijke verdeling is erg goed en zuiver. Ik vind dat de lage sequence en de hogere mekaar zeer goed aanvullen. Lekkere pad die erbij komt ook (mooie, niet te opvallende phaser).

2:18: knap hoe alles wegvalt en de basis alleen overblijft ... en dan opnieuw opbouwen. Zijn dit sequences of een ARP? Koren die er op de achtergrond bijkomen klinken er lekker overheen. Jammer dat de lead die er rond 4:00 bijkomt er niet een beetje beter doorkomt (valt soms weg in het ritme), maar dat is echt een kleine opmerking.

Deze muziek doet me soms denken aan 'Something Completely Different http://www.synthmusic.info/'. Deze maakt ook Tangerine Dream-achtige muziek (met voornamelijk Waldorf synths). Steeds evoluerende sequences (Cyclic is een zeer goeie titel voor dit stuk ;) ), effecten en ondersteunende melodieën.

Prima synthesizermuziek :okdan:

:doei:
 
Back
Top