Acid Junkies in R'dam

ik ben daar
al zal het niet mijn ding zijn

heb ze 4 jaar geleden in 013 gehoord en miste toch echt de funk !

terrance daar in tegen ... ;)
 
mmm.. dus het oude werk kunnen we dan vanavond dus wel vergeten? :erm:
 
ik heb ze laatst nog in de So-What in Gouda gezien en vond het toch best lekker. Het is natuurlijk niet meer echt old-school acid maar meer een mengsel van techno en acid, maar als het blijft gewoon vet vind ik. Maar voor diegenen die meer nostalgisch zijn aangelegd is het misschien minder.
 
De laatste keer dat ik ze zag, heel wat jaren geleden in LVC was het echt saaaie bonk bonk techno.
De 303 strond toen veelste zacht, maar het waren toch saai baslijnen.

En schreef er laatst niet iemand hiero, dat ze tegenwoordig met een laptop komen. Nauw dan is het helemaal een aflopende zaak. Maar iemand die hierheen gaat mot maar effe latren weten of ze nog wel met alle hardware bakkies op het podium staan.
 
Origineel geplaatst door sander
De laatste keer dat ik ze zag, heel wat jaren geleden in LVC was het echt saaaie bonk bonk techno.
De 303 strond toen veelste zacht, maar het waren toch saai baslijnen.

En schreef er laatst niet iemand hiero, dat ze tegenwoordig met een laptop komen. Nauw dan is het helemaal een aflopende zaak. Maar iemand die hierheen gaat mot maar effe latren weten of ze nog wel met alle hardware bakkies op het podium staan.

ik heb niet echt opgelet maar naast hun laptops stond er toch ook zeker wel een echte 303 tussen hoor :)
Niks mis met laptops on stage trouwens, het gaat om de muziek!!
 
Gezien de context (laptop & acid junkies) snap jij sander z'n opmerking niet helemaal.

Origineel geplaatst door King of Snake
ik heb niet echt opgelet maar naast hun laptops stond er toch ook zeker wel een echte 303 tussen hoor :)
Niks mis met laptops on stage trouwens, het gaat om de muziek!!
 
leg eens uit dan :)
 
Heb ze al een tijdje niet meer gezien, maar vond 't over 't algemeen weg lagge.
Af en toe een wat mindere set, af en toe een TOP set. Maar dat hebben de meesten.
En idd 't gáát om de muziek.
toch vinnik hardware leuker..
 
oke ik had ze 4 jaar geleden ofzow in 013n gehoord en dat vond ik funk loos
gisteren waqs het al beter ... meer techno achtige drums
maar ook dominator kwam voorbij .. was wel iets te gemaklelijk in mijn ogen

en als ik dan een harde opzwepende snare hoor moet je die er wel in houden !
dus niet 2 keer laten horen en niet terug laten komen ...
 
Origineel geplaatst door MadR
oke ik had ze 4 jaar geleden ofzow in 013n gehoord en dat vond ik funk loos
gisteren waqs het al beter ... meer techno achtige drums
maar ook dominator kwam voorbij .. was wel iets te gemaklelijk in mijn ogen

Dominator?

Is dat van I'm bigger and better ....
 
yep ..

maar is niet raar hoor

iedere live act moet in r'dam gimmicks uithalen om ons los te krijgen .. hehehe
 
ze treden tegenwoordig op met
303
2 labtops voor ableton live voor de samples en al
analoge mixer
dp4
en soms de mpc4000 meen ik

kan per optreden nog wel eens een andere bak bijgezet worden zoals de microkorg of een dx200
(hebben ze in het verleden wel eens gedaan)
 
Ik heb ze 1 keer in de Effenaar gehoord en dat was magisch, gewoon een bonkende 808 kick en 303 knoppengedraai. Geluid lekker hard.

Verder vond ik ze wel leuk tot een beetje saai de andere keren. En de laatste keer hadden ze inderdaad ook wat geripte dingen gebruikt.
 
Vondt hun optreden wat jaartjes geleden in de westergas wel erg vet. Daarna nog een paar keer gezien maar was toch
stukken minder.

Laatste cd vindt ik echt helemaal niks=( . Lekker makelijk om gewoon ff dominator te rippen een beetje aan te veranderen en vervolgens zonder schaamte gewoon op je cd te zetten(doet me aan die hardhouse/style manier van werken denken). :r
 
Back
Top