mc 505 375

mc505

mc505

toch apart dat die prijzen van die mc505's variëren van €375,- tot maarliefst €750,-
maargoed...slajeslag :)
 
Vind je?

Sommige mensen kopen hem als ie net uit is en betalen dan ook de volle mep. Andere kopen hem in de uitverkoop en kunnen hem daarna dan ook goedkoper weer verkopen.

En je blijft mensen houden die gewoon snel van hun spullen af willen en bereid zijn wat meer bij te leggen als ze maar snel weer een volgende stap kunnen maken.
 
yo thnx!!! daar was ik net naar op zoek! gelijk op gereageerd!
ik laat nog wel wat weten hoe het is afgelopen.
nogmaals bedankt! :halleluja
 
mc505

mc505

Origineel geplaatst door D-mike-E
Vind je?

Sommige mensen kopen hem als ie net uit is en betalen dan ook de volle mep. Andere kopen hem in de uitverkoop en kunnen hem daarna dan ook goedkoper weer verkopen.

En je blijft mensen houden die gewoon snel van hun spullen af willen en bereid zijn wat meer bij te leggen als ze maar snel weer een volgende stap kunnen maken.

je hebt van de ene kant wel gelijk, maar ik heb mijn mc303 ook gekocht toen hij net uit was en ik durf er nu ook geen €400,- meer voor te vragen hoor :D (of zijn er toch mensen...)
iedereen moet zelf weten wat hij voor zijn spullen vraagt...het viel mij alleen op tijdens mijn zoek toch...
 
Back
Top