MC-505 freak stelt zich voor.

Davizion

Nieuwkomer
Lid sinds
17 augustus 2022
Berichten
5
Locatie
Waalre
Hallo iedereen,

Bij deze wil ik mijzelf even voorstellen. Je leest het goed, na al die jaren gebruik ik nog steeds een mc-505. Onlangs heb ik een nieuw album gemaakt met dit apparaat aan de basis. Hieronder de link.
Natuurlijk gebruik ik ook andere apparaten zoals een MC-808 en Behringer Neutron bij dit album als ondersteuning. Ik heb als reverb een Digitech StudioQuad en een Virtualiser gebruikt. Het grootste gedeelte komt echter uit de MC-505.

Verder gebruik ik natuurlijk graag andere hardware en ook software om muziek mee te maken. Op mijn Bandcamp pagina staan nog meer albums om te horen wat mij muzikaal bezighoud.

 
Welkom!

Voor een MC-505 had ik indertijd geen geld, dus het werd de poor man's versie, de D2.
Later nog wel een MC-808 gekocht en die gebruik ik bij tijd en wijle nog weleens.
Ik zou daar eigenlijk eens meer tijd aan moeten besteden.
 
Welkom!

Voor een MC-505 had ik indertijd geen geld, dus het werd de poor man's versie, de D2.
Later nog wel een MC-808 gekocht en die gebruik ik bij tijd en wijle nog weleens.
Ik zou daar eigenlijk eens meer tijd aan moeten besteden.
Die MC-808 is echt super krachtig. Ook al zijn de nieuwe apparaten misschien wat makkelijker of hebben andere opties de machine is nog steeds een beest maar mijn mening. Wel een high learning curve en niet altijd even praktisch maar wel erg bruikbaar. Ik gebruik het ook wel weer een tijdje dus dat scheelt natuurlijk ook. Het nummer hieronder komt helemaal uit de MC-808 en de TB-3

De D2 heb ik wel gezien maar nog nooit echt mee gespeeld. Volgens mij is het als je er flink wat tijd in stopt met als alle Roland producten nog steeds bruikbaar.

 

Vergelijkbare discussies

Back
Top