Zeer zeldzaam moog modular system 55

is er al af

'Te koop een zeer zeldzame moog system 55, de kenner weet wat hij kan.

Graag bieden naar waarde'

de kenners weten dat je een drol bent vooral
 
Dit dus?? Lijkt me te mooi om waar te zijn.. maar als iemand 5 jaar op MP bezig is?? vreemd vooral... Misschien gewoon wat aandacht nodig..

 
Misschien dat de eigenaren van een oude System 55 in paniek raken nu er een nieuwe versie door Moog gemaakt gaat worden? Wie wil er dan nog van die ouwe meuk hebben? Aan de andere kant krijgt de nieuwe versie misschien wel minikeys...
 
De nieuwe system 55 kost $35000. Dan is 10 rooies wel een enorm koopje, zelfs voor oude troep.

in geval van minikeys pak je in plaats daarvan een dotcom CV keyboard :)
 
Ik begrijp niet waarom mensen de energie in zo'n advertentie steken. De echte kenner prikt die luchtballon zo door.
 
Ik begrijp niet waarom mensen de energie in zo'n advertentie steken. De echte kenner prikt die luchtballon zo door.

Is het een luchtballon? dat is natuurlijk ook niet de vraagprijs toch...marktplaats kennende moet er geboden worden maar ik denk dat in het "circuit" je zoiets makkelijk kwijt raakt via connecties e.d. zonder marktplaats advertentie ook, blijft natuurlijk wel een beetje louche die site :koffie:
 
Misschien is het wel een goede grap. Humor. Jammer dat ie er zo snel vanaf was. Verkoper Moogie haha...
 
Back
Top