Redsound Darkstar

Redsound Darkstar

  • Ja, bekend en werkt prima

    Stemmen: 4 22,2%
  • Ja, bekend maar niet prettig om mee te werken

    Stemmen: 3 16,7%
  • Nee, totaal onbekend

    Stemmen: 11 61,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.105
Locatie
Den Haag
Weet iemand of de sequencermode ook werkt als hij in de synthesizermode staat, de Darkstar? Volgens de handleiding werkt de sequencer wel wanneer de vocoda-mode aanstaat. Het betreft wel een eenvoudige 8 stappen sequencer.

Phochos:confused: :D
 
was me zelfs niet bekend dat er een sequencer in zat :stupid
 
Woehoe! Ik heb net m'n nieuwe Darkstar XP2 binnen gekregen :) Dat vond ik wel een leuk presentje voor mezelf...
Ik heb aardig wat reviews gecheckt, maar uh in de darkstar zit geen sequencer toch??. In de vocoda rom misschien wel...
Anyway ik ga hem zo aansluiten en misschien zit ik er naast ofzo....maar ik dacht 't niet :)
 
Hoi,

De DarkStar kenner :geslaagd: to the rescue!!!
Nee hoor, zo'n kenner ben ik niet, maar ben gebruiker van het eerste uur (daarom wil je niet weten wat ik voor dat ding betaald heb :( =( :L :stupid )

Maar goed, nee, de 'sequencer' (groot woord) zit enkel en alleen ingebakken in de Vocoda-chip... dus als standalone synth is 'ie er niet.. de DarkStar is OF *de* Darkstar (duh :) ) of de Vocoda... Ik heb de Vocoda chip inmiddels zo'n drie jaar denk ik en hoogstens 3 keer in m'n DarkStar gehad... 'nuff said? :D Toch vond ik die sequencer mode wel geinig dacht ik, maar teveel moeite om steeds te switchen puur daarvoor.

Groetjes,
Vincent
 
Origineel geplaatst door LoFiye
Woehoe! Ik heb net m'n nieuwe Darkstar XP2 binnen gekregen :) Dat vond ik wel een leuk presentje voor mezelf...
Ik heb aardig wat reviews gecheckt, maar uh in de darkstar zit geen sequencer toch??. In de vocoda rom misschien wel...
Anyway ik ga hem zo aansluiten en misschien zit ik er naast ofzo....maar ik dacht 't niet :)

Ik heb best wel zin om te schelden want hij doet ut niet :(
Op de adapter die 'r bij zit doe ie helemaal nix, en op een universele gaat ie steeds opnieuw initten ofzo. Ik kan in ieder geval eens uitvogelen hoe makkelijk het omruilen van artikelen bij Thomann gaat.
damn
 
Origineel geplaatst door LoFiye
Ik heb best wel zin om te schelden want hij doet ut niet :(
Op de adapter die 'r bij zit doe ie helemaal nix, en op een universele gaat ie steeds opnieuw initten ofzo. Ik kan in ieder geval eens uitvogelen hoe makkelijk het omruilen van artikelen bij Thomann gaat.
damn

Jemig wat balen joh :( :( :( Ik weet hoe irritant zoiets is....

Misschien kan je ook ff mailen met Red Sound, die heb ik van de week ook mail gestuurd en zijn nog steeds even behulpzaam als vier jaar terug, toen ik hem kocht. Wat veel problemen oplost bij mensen die hem nieuw kopen is een factory-reset (heb ik al meerdere malen gelezen), maar goed, dat zal niet lukken als hij al niet aangaat met de originele adapter vrees ik...

Nou ja, succes er mee en hoop dat Thomann je snel kan helpen... Ik kan nog steeds geen afstand doen van mijn DarkStar.. ik blijf het een leuke synth vinden, echt eentje met z'n eigen, niet zo gelikte geluid...

Groetjes,
Vincent
 
Bedankt voor het medeleven :D Ik heb later nog even een 1000ma adapater geprobeert, en daar deed hij zowaar iets meer op...het is me in ieder geval gelukt om de demo-sequence een paar keer af te spelen :D
Voor de rest spoort ie niet en reageert ie ook nergens goed op. Hij gaat morgen op de post en ik hoop zo snel mogelijk een vervangend exemplaar te krijgen.
 
Back
Top