[Techno] Solid - Below

Ik hou van techno en dis geen techno . klingt heel vlak mag zeker een compressor op en wat meer agressie .De elementen zijn er maar de mix niet
 
Wat kan het schelen hoe je de stijl noemt,ik vind het een lekker nummer!
De basedrum zou er van mij alleen nog wel iets prominenter in mogen.

:okdan:
 
ten eerste: Het klinkt kraakhelder, naar mijn mening is het perfect afgemixed en opgenomen en de geluiden liggen lekker in t gehoor

ten tweede: goed dansbaar, ik zie dit heel goed in een set van iemand als Montana verschijnen

als laatste: vind t wel een beetje een saai nummer, want er gebeurt niet zoveel :confused:

misschien als je wat meer varieert in hetzelfde nummer?

vind je t goed als ik wat met je nummer ga mixen? meer synth geluiden ofzo (arpi's leads)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mischa
Ik hou van techno en dis geen techno . klingt heel vlak mag zeker een compressor op en wat meer agressie .De elementen zijn er maar de mix niet

Geen techno? Waarom niet en wat is het dan?!
 
Origineel geplaatst door DJ_H@NK
Wat kan het schelen hoe je de stijl noemt,ik vind het een lekker nummer!
De basedrum zou er van mij alleen nog wel iets prominenter in mogen.

:okdan:

Thanks.

Over de kick, ik vond 'm inderdaad een beetje klinken als een scheet toen ik de in mijn auto luisterde.

off topic... ik zag je reactie op mijn vorige nummer... en je vraag of ik een track van je kon reviewen... dat wil ik wel doen, maar dan moet je wel ff een nieuw topic erover openen. Vind het niet zo handig van je dat in topics van anderen reacties op jouw nummer vraagt.
 
Volgens mij mag je deze track zeker tot de categorie "Techno" benoemen!;)

Vindt 'em lekker!:)
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ten eerste: Het klinkt kraakhelder, naar mijn mening is het perfect afgemixed en opgenomen en de geluiden liggen lekker in t gehoor

Toch, zoals ik in mijn vorige reply al meldde, ben ik niet tevreden over de kick. Sterker nog, bedenk ik me nu, ik ben een beetje te hard van stapel gelopen met het weghalen van lage freqs op sommige kanalen.
Dat het erg helder klink.... daar heb ik inderdaad veel aandacht aan besteed, want mijn tracks waren regelmatig te dof.





als laatste: vind t wel een beetje een saai nummer, want er gebeurt niet zoveel :confused:

misschien als je wat meer varieert in hetzelfde nummer?

Je bent niet de enige die dit zegt...Ik zal er eens naar kijken.



vind je t goed als ik wat met je nummer ga mixen? meer synth geluiden ofzo (arpi's leads)

Das een leuke ja. Maak er wat moois van.

De track is gemaakt met het D7 akkoord (myxolydian: D, E, F#, G A B C) mocht je dat nog nodig hebben
 

Das een leuke ja. Maak er wat moois van.

De track is gemaakt met het D7 akkoord (myxolydian: D, E, F#, G A B C) mocht je dat nog nodig hebben [/B]


hey kewl! bedankt :D

ik ga as donderdag (na mn tentamen) es kijken of ik wat leuks kan maken =)
 
Origineel geplaatst door Solid_Snake
Thanks.

Over de kick, ik vond 'm inderdaad een beetje klinken als een scheet toen ik de in mijn auto luisterde.

off topic... ik zag je reactie op mijn vorige nummer... en je vraag of ik een track van je kon reviewen... dat wil ik wel doen, maar dan moet je wel ff een nieuw topic erover openen. Vind het niet zo handig van je dat in topics van anderen reacties op jouw nummer vraagt.

dat had ik al gedaan
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=271620#post271620
 
Back
Top