[Techno] Solid - Birds

Wat hem helemaal af zou maken is zo'n heerlijke sissende cymbal er af en toe tussendoor.
 
Thanks!


Origineel geplaatst door enlil
Wat hem helemaal af zou maken is zo'n heerlijke sissende cymbal er af en toe tussendoor.


Er zit heel zacht al af en toe een cymbal in. Maar die kan misschien nog wat harder en sissender.


Nog meer comments?
 
lekkere groove in het begin!

alleen gaat het wel redelijk snel vervelend, meer afwisseling en vooral meer ontwikkeling in je sounds! Alle sounds die ik hoor zijn lekker, maar het zijn er voor mn gevoel nog te weinig!

Een lekkere bassline...dat is het :) die mis ik vooral...

suc6, ben benieuwd naar de volgende versie (alsie komt ;))
 
lekker begin. Wat mij betreft hoef je niet meteen zo'n subtiele (filter?)variatie te gebruiken in het begin. Lekker breakje op 1:50 en mooi geluidje komt er dan bij. Op 3.20 mooi weer de rust laten weerkeren in de (op dat moment wat drukke) percussie. Daarna zou een variatie of nieuw geluid misschien mooi gepast hebben, nu gaat het een beetje verder zoals het daarvoor al was. Goed nummer man! Ik zou er goed op kunnen fietsen of afwassen en zeker op kunnen dansen.
 
Dit is Cool! Beetje Jeff Mills style :). Lekker warme sound ook, mooi stereobeeld. Wat standaard 909 percussie zou wel cool zijn in deze track, en dan flink jammen met de claps.

Vet nummer :okdan:
 
Thanks allemaal! :)

Zoals Hazes al opmerkte kan er een variatie in worden gebracht na het stuk van 3:20 om 'm helemaal af te maken. Misschen ga ik daar die 909 claps wel voor gebruiken.

En ik denk dat ik nog een heel klein beetje laag uit de kick ga weghalen, vind 'm nu net iets te opdringerig in dat gebied.
 
Back
Top