ID&T Best 500

Origineel geplaatst door C-Code
Ja maar die funky dingetjes die jij noemt worden even later weer gebruikt om totaal nietszeggende verzamelalbums mee te vullen onder de noemer "lounge".........Ik heb het 's-ochtends ook wel eens gehoord........het is allemaal zo typisch commercieel verantwoord uitgedacht die programmering.........het kan mij niet boeien. En die waardeloze gasten achter de microfoon zijn niet beter als de meeste amateur zenders. Nee geef mij maar de dance programmering van Kink FM of dingen van de VPRO.

geef t maar gewoon toe.. je bent hardstikke DICHTGETIKT..

pff... :stupid
 
Origineel geplaatst door C-Code
Dichtgetikt ?....wat lul jij nou ?

Ben je nou tegen de muziek of tegen id-t ?
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
rofl, ik zeg neit dat iemand jaloers is.. dat je t niet mooi vind moet je zelf weten

maar al die verhalen van plagiaat ineens.. komop zeg..

heb je al geluisterd dan? ;)
 
Origineel geplaatst door Raheem23
[anti - jock trance nag mode :D]



Ja hij is een fantastische producer, zoveel skills & techniques dat'ie alles zelf maakt. Hij weet er heel veel van. Echt respect.




Errr...dus als ik een melodie van jou ga rippen, wat niet snel het geval zal zijn overigens...maar zuiver hypotetisch...stel, en verdien er vervolgens toch een aardig bedrag mee en geef niks aan zo jou maar zet je wel op de credits...die de doelgroep toch niet zal lezen want volgens mij zijn de meeste trance-jocks half analfabeet. Dan vind je dat dus wel ok?
Tiesto is een nietsnut, een vieze achterbakse dief die niks zelf kan en zich zelf verheerlijkt...en tranceplaatjes aanmekaar mixen...tja nou dat is me een partij moeilijk hoor.

Zo een redenatie bewijst maar weer eens het denkvermogen van een tranceliefhebber :D

[/anti - jock trance nag mode :D]



ehh.tiesto heeft de boel voor traffic gecleared hoor..daar is dus voor betaald, dus een dief kan je em in het geval van traffic niet noemen lijkt me ;)
 
Origineel geplaatst door olafmol
ehh.tiesto heeft de boel voor traffic gecleared hoor..daar is dus voor betaald, dus een dief kan je em in het geval van traffic niet noemen lijkt me ;)

idd..
 
Origineel geplaatst door olafmol
ehh.tiesto heeft de boel voor traffic gecleared hoor..daar is dus voor betaald, dus een dief kan je em in het geval van traffic niet noemen lijkt me ;)

als dat idd zo is, dan is dit mystery eidelijk opgelost ;) maar mmm wat zijn je bronnen als ik vragen mag?
 
Origineel geplaatst door olafmol
ehh.tiesto heeft de boel voor traffic gecleared hoor..daar is dus voor betaald, dus een dief kan je em in het geval van traffic niet noemen lijkt me ;)

Maar dan nog blijf ik erbij dat ie het wel een remix had mogen noemen. Ik bedoel, marco v "leende" ook het tunedje van cafe del mar, maar hij noemde het wel een remix!
 
Een citaat: "you might wanna read this thread on the synthforum.nl

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=264542#post264542

which originally started as an ID&T best 500 topic but turned out in a "how can we trash Tiesto" topic.."

zeg het dan ook op zo'n manier hier :D. nu doe je nog wel beschaafd en respecteer je onze mening terwijl je hier een idee geeft dat we tiesto haters zijn en daarom zo valicant tegen de track zijn, dat is absolute onzin, en natuurlijk nemen tiesto fans het voor hem op, zaols ik zie op die tiesto.com thread lees, feit is dat alleen de tiesto fans het niet met de stelling dat het gewoon een remix is :D.

Ik haat tiesto niet ik hou niet van em, je zou me neutraal kunnen noemen maar hoe je het went of keert een ingewikkelde of simpele melodie lijn exact kopieren is niet samplen nee dat is het artistieke hart van de track nemen en daar een andere beat onder plakken. Ben niet tegen de track maar noem het alstublieft een remix.....

Door je eigen naam eraan te geven, wek je de indruk dat jij deze track zo geniaal hebt verzonnen.. Nogmaals ik vind het een leuk stampnummer hoor. Maar dit geeft een beetje een vies smaakje aan het nummer.

Grtz Mike
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
Een citaat: "you might wanna read this thread on the synthforum.nl

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=264542#post264542

which originally started as an ID&T best 500 topic but turned out in a "how can we trash Tiesto" topic.."

zeg het dan ook op zo'n manier hier :D. nu doe je nog wel beschaafd en respecteer je onze mening terwijl je hier een idee geeft dat we tiesto haters zijn en daarom zo valicant tegen de track zijn, dat is absolute onzin, en natuurlijk nemen tiesto fans het voor hem op, zaols ik zie op die tiesto.com thread lees, feit is dat alleen de tiesto fans het niet met de stelling dat het gewoon een remix is :D.


kom nou.. ik link van hieruit ook naar dat topic dewd.. en toen ik dat linkje plaatste overheeste hier de scheldposts.. dus vandaar..
 
Origineel geplaatst door Funkadelic

Ik haat tiesto niet ik hou niet van em, je zou me neutraal kunnen noemen maar hoe je het went of keert een ingewikkelde of simpele melodie lijn exact kopieren is niet samplen nee dat is het artistieke hart van de track nemen en daar een andere beat onder plakken. Ben niet tegen de track maar noem het alstublieft een remix.....

100 % mee eens! zie een paar posts hoger!
 
Bovendien zie ik het nut niet om er een thread over te beginnen op tiesto.com :engel:

Als je op een greenpeace site gaat verkondigen dat zeehondjes niet meer neer moeten worden geknuppeld, zullen alle mensen het er daar toch ook mee eens zijn? Ik zie het nut niet om fans om hun mening te vragen, omdat hun mening absoluut niet objectief is. Of sla ik de spijker nu mis:stupid
 
Origineel geplaatst door iCe-9
Ben je nou tegen de muziek of tegen id-t ?

Wat denk je zelf ?
8o)

Ik ben tegen bedrijven die stroming na stroming naar de klote helpen, en zichzelf "dance" zender noemen, en het hele jaar geen standaard top 40 muziek uitzenden, en dan aan het eind van het jaar effe snel een waardeloze top 500 in elkaar flanzen (wat elke zender rond dat tijdstip doet) waar een enorme hoeveelheid top 40 muziek in staat. dat laat zien dat je je als zender dus nooit kwetsbaar op durft te stellen en altijd op safe speelt met al je commercieele prutzooi (dat geld voor line ups, verzamel cd's, tijdschriften, en evenementen). Ik vind het fijn als ik een zender opzet waar ik muziek hoor die ik niet ken, die nieuw is. En dat heb ik wel met de dance van kink fm en van vpro na 23.00, en niet bij id&t
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
Bovendien zie ik het nut niet om er een thread over te beginnen op tiesto.com :engel:

Als je op een greenpeace site gaat verkondigen dat zeehondjes niet meer neer moeten worden geknuppeld, zullen alle mensen het er daar toch ook mee eens zijn? Ik zie het nut niet om fans om hun mening te vragen, omdat hun mening absoluut niet objectief is. Of sla ik de spijker nu mis:stupid

ik was benieuwd of meer mensen hiervan op de hoogte waren en wat ze ervan vonden, en ik vind dat er een aantal goede posts uit voortgekomen zijn..

Mijn post daar heeft geen drol te maken met wat hier over tiesto gezegd wordt (lezen is moeilijk) de post ging over wat ze van dat sample verhaal vonden..
 
Origineel geplaatst door Funkadelic

Als je op een greenpeace site gaat verkondigen dat zeehondjes niet meer neer moeten worden geknuppeld, zullen alle mensen het er daar toch ook mee eens zijn? Ik zie het nut niet om fans om hun mening te vragen, omdat hun mening absoluut niet objectief is. Of sla ik de spijker nu mis:stupid

Hier heb je natuurlijk voor 100 % gelijk in, maar dan nog zie ik het nut wel van die thread op dat tiesto-forum.
Eenzelfde discussie wordt nl altijd op 1000 verschillende manieren gevoerd, en hier overheerst het contra-tiesto gevoel (en nou nie l*llen dat dat niet zo is, lees deze thread dan nog maar es op je gemakje). Ik persoonlijk vind het dan eigenlijk ook best interessant om te lezen hoe andere mensen, die tiesto nog net niet als god zien, over dit onderwerp denken.

Hoewel ik geen hekel heb aan tiesto als persoon (ken hem nl niet), noch aan zijn muziek op zich (beetje flauw, maar met 'n paar potten bier op soms wel te pruimen), heb ik wel 'n ongelofelijke bloed-schurft aan de manier waarop zijn muziek uitgedragen wordt (commercie, commercie & nog es commercie). Als dan ook nog eens blijkt dat vadertje tijs op z'n gemakje de zooi bij elkaar loopt te rippen, gaan bij mij dan ook de nekharen overeind staan !!
 
Origineel geplaatst door C-Code
Wat denk je zelf ?
8o)

Ik ben tegen bedrijven die stroming na stroming naar de klote helpen, en zichzelf "dance" zender noemen, en het hele jaar geen standaard top 40 muziek uitzenden, en dan aan het eind van het jaar effe snel een waardeloze top 500 in elkaar flanzen (wat elke zender rond dat tijdstip doet) waar een enorme hoeveelheid top 40 muziek in staat. dat laat zien dat je je als zender dus nooit kwetsbaar op durft te stellen en altijd op safe speelt met al je commercieele prutzooi (dat geld voor line ups, verzamel cd's, tijdschriften, en evenementen). Ik vind het fijn als ik een zender opzet waar ik muziek hoor die ik niet ken, die nieuw is. En dat heb ik wel met de dance van kink fm en van vpro na 23.00, en niet bij id&t

veel plezier er dan mee...

wat denk zelf? heb je nu iets constructiefs aan deze discussie toegevoegd? Ik ben tegen forum gebruikers die thread na thread naar de klote helpen en zichzelf objectief noemen....

pfff... :stupid
 
Heren heren toch, laten we het netjes houden. Geld ook in een zekere mate voor jou d-prime, het cynisme kan weg gelaten worden lijkt mij :), maar goed door je ietwat geagriteerde uitleg snap ik waarom je em op het tiesto forum heb gepost, ik dacht alleen dat je het deed om wat aanhangers te krijgen :D die heb je hier namelijk bijna niet, deze jongen gaat trouwens ff id&t magazine kopen :D, moet toch ergens over muziek lezen :engel:

Grtz Mike
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
ik dacht alleen dat je het deed om wat aanhangers te krijgen :D die heb je hier namelijk bijna niet, deze jongen gaat trouwens ff id&t magazine kopen :D, moet toch ergens over muziek lezen :engel:
Grtz Mike

lol, nee natuurlijk niet..

veel plezier met je magazine.. is dat wat?

=)
 
Back
Top