Online Ghetto Trax documentaire

Verder niemand geinteresseerd in deze "muziek"? ;)

Ik hads trouwens wel iemand anders verwacht bij DJ Funk. Niet een een klein ventje die netjes z'n apparaten staat te poetsen. :D
 
En de meeste platen worden allemaal gemaakt met een machine (En vaak op het label Dancemania uitgebracht):

De Boss DR660

Vaak niks meer erbij dan een paar sampletjes (meestal 'Work it' of 'Bang it' :D )

:)
 
Origineel geplaatst door Raheem23
En de meeste platen worden allemaal gemaakt met een machine (En vaak op het label Dancemania uitgebracht):

De Boss DR660

Vaak niks meer erbij dan een paar sampletjes (meestal 'Work it' of 'Bang it' :D )

:)

Serieus?

De mpc lijkt me toch wel de ultieme machine voor dit genre.
 
De meeste van die Dancemania ghetto DJ's hebben geen cent om een MPC te kopen. DJ Funk en de wat bekendere DJ's hebben dan wel wat centjes.

Luister maar naar die Dancemania platen na midden jaren 90, het meeste is echt allemaal Boss DR660. En natuurlijk de titels die er naar verwijzen, zoals DJ Greedy's 660-Boss etc.

Ik heb zelfs gehoord dat er maar een 660 is die aan iedereen wordt uitgeleend :)

Sander, DJ Funk is imo helemaal niet zo goed, de meer minimalere, alleen met de Boss DR660 gemaakte :) dancemania tracks zijn meestal wel gaaf....heel erg old school Bunker vaak. Ik neem er Zaterdag wel een paar meer dan kun je ze horen.

Een paar van mijn favorieten:
Joey Pippin - Crazy Edit
DJ D-Man - D'Orginal Booty Call
Traxman - Mantrax
 
KICK THAT BITCH IN THE NECK<<< I KICK THAT BITCH IN THE NECK :) er zit echt wel vette shit tussen die Dance Mania's

Nu ff die link checken
 
Back
Top