[track under construction] Nucleus - give me more

Re: [track under construction] Nucleus - give me more

Origineel geplaatst door frandaman
Ben wat aan het fröbelen met een nieuwe track. Het is bij verre nog niet af, maar wil gewoon even polsen wat men er van denkt. Ben benieuwd.

Nucleus - give me more

Ik noem dit soort trance luistertrance, prettig in eht gehoor liggend.

Ik denk dat je al verder bent dan een simpele ondergrond waarop je verder bouwt. Het klinkt degelijk.

Als ik zo ver zou zijn als dit zou ik proberen dat extra tintje eraan toe te voegen.

Iets minder netjes laten klinken zoals nu.

Sommige stukken klinken goed maar te kaal, mijn idee. een vol accourd eronder door laten klinken, klinkt meestal heerlijk.
IS ditr met softsynths gemaakt, zoja? en je hebt ook een normale syhnt?, haal er een vol geluid uit, en ram die er soms even heeeeeerlijk door heen, beetje flanger ofzo, of lekker van links naar rechts. ZIjn net van die dingetjes die een nummer een echt karakter geven.

De geluiden die je nu gebruikt klinken goed, alleen ik mis een bepaalde volheid. Vind ik jammer

nou! hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes!! en succes
 
Geheel klinkt goed. Beetje te vrolijk naar mijn smaak, maar aan dat soort reacties heb je niets want dat is iemands muziekvoorkeur. Te zuiver, mag goorder. Je bassline mag van mij vetter, zorgt er meteen voor dat je een voller geheel hebt. Break/opbouw daarin is prima, mag van mij een xtra zaagtandpad oid bij. Kortom een zeer ruime voldoende :).

Luister je ook nog ff naar die van mij? :) https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=21970
 
loik voor de anderhalve minuut maar bij het aantreden des stem krijg ik ineens de neiging de stop button op te zoeken...

Origineel geplaatst door Unic
hoe kom je eigenlijk aan die bruine ster?
door veel naar het toilet te gaan zonder papier en weinig tot nooit richting de badkamer...
 
Hallo

Nucleus is toch al een bestaande groep, was in de jaren 80 enorm populiar met hun electro achtige muziek.


Groetjes
Kareltje
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top