Elektron Analog Heat MKII

https://www.elektron.se/products/analog-heat-mkii/

Op facebook zag ik een mooi gifje met de vraag "But why?!"

Zelf ben ik wel benieuwd of hierdoor de mk1 prijzen weer gaan dalen, ben er toch altijd wel nieuwsgierig naar geweest, maar vind het tot nu toe te veel geld.

edit: en een plaatje
Analog_Heat_MKII_Angled_optimized.png
 
hehehe 1 grote investeerder en alles is NAAR DE KLOTE
groetjes
 
Upgrades from the MKI version include tougher and more precise encoders, back-lit buttons and a larger, sharper OLED screen

Ik denk dat ik het nog maar even bij de mk1 hou dan. :D
 
"Overbridge enabled (available later)"

2030?

Erg matige update dit.
 
eerste review:
lijkt enkel een vormfactor update, lijkt meer op digitakt en digitone..
 
Last edited by a moderator:
Nog steeds geen Octatrack MKIII.. Zijn ze daar aan het slapen bij Elektron ofzo..
 
Het is enkel de knoppen en het scherm, verder niks, net als bij de MD en MnM toen zijn de onderdelen gewoon niet meer te krijgen. Intern is hij identiek en via Overbridge heb je iig m/s en een veel beter scherm. Performance is hetzelfde, qua USB-interface is er niets gewijzigd.
 
Ze hadden wellicht wel wat beter na kunnen denken toen ze de Heat uitbrachten overigens, of een upgrade voor mk1 users kunnen bedenken. Maar goed, was de hele wereld maar zoals Metric Halo...
 
Ze hadden wellicht wel wat beter na kunnen denken toen ze de Heat uitbrachten overigens, of een upgrade voor mk1 users kunnen bedenken. Maar goed, was de hele wereld maar zoals Metric Halo...

hey 154, ik heb hier nog een splikspinternieuwe ULN 8 liggen van MH, interesse?
 
hey 154, ik heb hier nog een splikspinternieuwe ULN 8 liggen van MH, interesse?


Die is vrees ik buiten mijn prijsgebied, en ik heb al 2 2882's :)


Heb je wel al 3D? Ben erg benieuwd! Kom op Helios! :)
 
Voordat de prijs helemaal inzakt :D

Misschien kan je beter net meer vragen voor de oude dingen. Ik lees te veel dit:

Elektron really need to concentrate on fixing the bugs in their flagship Mk2 products not release new products

Zo. Ik koop dus niks meer van hen. Instant gas kill
 
Om te janken dit. Wat een prijs. Wel tof ding ofzo. Vooral handig voor luie mensen zonder hardware distortions, tape etc.
 
Back
Top