• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Elektron bundel!! SPS-1 UW+ MKII Machinedrum, Analog Four 4 Voice Analog Synthesizer & Analog Keys

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

WONRØ

Nieuwkomer
Lid sinds
24 juni 2023
Berichten
12
Locatie
Krimpen aan den IJssel
Goededag allemaal,
Hierbij bied ik 3 top items aan van Elektron. De drummachine is het echte pareltje (letop.. gaat om de UW+ versie!!). Deze bundel hoeft niet in één koop weg, mag wel natuurlijk ;). Wat een sound komt er uit deze apparaten zeg.

De SPS is in een onwijs nette staat, een mininale gebruiksspoor is te zien. Zelfs het folie dit nog op het display, over het algemeen in nieuwstaat dus.
De Analog 4 is in een iets mindere staat, maar alsnog super netjes. De draaiknopjes zijn een beetje verkleurd en er zit een barstje in het scherm.
De Analog keys is ook in een nette staat, hier zijn ook enkele gebruiksspoor te zien maar dat stelt niet veel voor. Bij deze zit ook een Elektron gigbag.
Mocht je meer foto's willen dan hoor ik dat graag.

Prijzen:
  • SPS-1 UW+ MKII Machinedrum: €2495,-
  • Analog Four 4 Voice Analog Synth: €695,-
  • Analog Keys Synth incl gigbag: €895,-

Bieden mag.. maar hou het netjes aub. Ik ben bekend met de actuele prijzen op Ebay en Reverb (tussen de 2.6k en 3k voor de Machinedrum bijv..).

Cheerss!
Walter
IMG_2313.jpg
 

Attachments

  • IMG_2314.jpg
    IMG_2314.jpg
    257,1 KB · Bekeken: 116
  • IMG_2315.jpg
    IMG_2315.jpg
    260 KB · Bekeken: 100
  • IMG_2316.jpg
    IMG_2316.jpg
    283,6 KB · Bekeken: 80
  • IMG_2319.jpg
    IMG_2319.jpg
    384,6 KB · Bekeken: 80
  • IMG_2320.jpg
    IMG_2320.jpg
    304,9 KB · Bekeken: 88
  • IMG_2221.jpg
    IMG_2221.jpg
    340,2 KB · Bekeken: 104
Back
Top