Suggesties voor bedrijfsnaam? (sound technologie) catchy, kort

DBtronic

edit: Bij kvk raden ze het geloof ik af om technische meetaanduidingen of woordspelingen van technische termen in je bedrijfsnaam te gebruiken. Of in ieder geval eerst een merknaam onderzoek te gaan doen. Het kan zijn dat iemand je al voor is geweest bij het verzinnen van een dergelijke, leuke combinatie.
Als dit bedrijf langer bestaat en ook maar een beetje in hetzelfde vakgebied opereert kun je rechtzaken/schadeclaims verwachten en moet je je naam alsnog wijzigen.

Weet niet hoe serieus het is.. maar als je je inschrijft bij kvk. Zorg ervoor dat je een non-mailings indicator activeert op je persoonsgegevens. Je gegevens zullen hoe dan ook ergens op vage sites opduiken (aangezien kvk toch alles openbaar heeft staan en daardoor ook gegevens te koop kan aanbieden van elke ondernemer/ZZP'er)
Maar een non-mailings indicator activeren scheelt iig een hoop oud papier van bedrijven die je zullen gaan stalken omdat je een kvk registratie hebt ;)
 
Laatst gewijzigd:
Niet helemaal duidelijk wat je gaat doen, plugins schrijven? Sounddesignen? Muziekproductie?

Probeer iig iets vaags te verzinnen dat goed blijft hangen wegens "waar slaat dat op" effect en mogelijk nog een beetje lekker allitereert...

Namen met audio-referenties erin komen vaak zo kazig (en amateuristisch) over.

En anders heb je dit soort dingen nog:
http://www.businessnamegenerators.com /

En bedenk dat Leen Bakker ook een grote naam is geworden in Nederland, dus zo moeilijk hoeft het niet te zijn :dubbel:

:mega:
 
Pluggiaat klinkt zwaar oke gewoon. Die zou ik doen.

En anders Sounddinges. Is ook erg gaaf.

Of ‘Geluid enzo’. (Voor als je niet al te gemotiveerd wil overkomen.)

Of gewoon Boem. Of Boom.

Boooooooom...
 
In het politiek correcte #MeToo tijdperk denk ik dat de kans vrij groot is dat casual rape humor niet echt in de smaak valt.

Tja dat zit er dik in. En 'Ear Candy' klinkt weer wat te lief.

Of ‘Geluid enzo’. (Voor als je niet al te gemotiveerd wil overkomen.)
Och, of dat echt zo is wat betreft dat laatste? Zo hoef je er niet naar te kijken. 'Geluid enzo' , het heeft wel wat.
 
Allitereert wel prima Nicolaas, geeft ook een kort wtf-waar slaat die naam op moment, perfecte suggestie :okdan:
 
Topicstarter is opgeslokt door de KvK
 
Back
Top