NAMM 2018: Elektron Digitone

Jaja kan niet wachten dus maak er maar alvast een draadje van. :D

Wat we weten..

- Trademark voor de naam 'Digitone' is goedgekeurd in november 2017
- Kleine hints op het elektronauts forum
- Vandaag een foto van Nick (Sonicstate) en Cenk (Elektron) op NAMM.
Met "aha. something new?" source

[ig]https://www.instagram.com/p/BeWZD1EF2GQ/[/ig]

Rara wat zal het zijn. :koffie:
 
Last edited by a moderator:
unknown-71.jpeg
 
als t maar wel 5 terabyte geheugen heeft, wil wel films kunnen kijken op een synthesizer/sampler/drumcomputer!
 
en als ze iets doen aan hun geluidskwaliteit , voor zo een dure producten was ik toch erg ontgoocheld (octatrack mkii , inmiddels vd hand gedaan).

Wat ik graag zou zien is enkel een sequencer ... want die mis ik toch wel , en is ook 1 vd sterktes van hun producten!
 
en als ze iets doen aan hun geluidskwaliteit , voor zo een dure producten was ik toch erg ontgoocheld (octatrack mkii , inmiddels vd hand gedaan).
he Philip kzie dat je het lullen nog niet hebt afgeleerd :D

Ik ben toch mega vet tevreden van de klank die uit mijn monomachine komt.
 
Bij Bax al te bestellen. Over 8 dagen leverbaar.
 
jep it is me 8)
indeed lang geleden

Seriues stuur mij eens dat lang verhaal via een pm als ge wilt.
Ben wel benieuwd.


Kunnen in pm ok wat verder lullen ipv hier off topic te gaan :engel:

Wat ik graag zou zien is enkel een sequencer ... want die mis ik toch wel , en is ook 1 vd sterktes van hun producten!

ik ook en vind ook dat dat hun sequencers 1 van hun sterktes is
Die is in de monomachine gewoon de max
 
Een moderne versie van een DX200 dus... :D
 
Digitone. Jammer geen 4 of 5 octaaf bak vol met draaiknoppen en sliders.
Analog 8 was bazig geweest. Dit is ook best gaaf. Zal wel goed klinken denk ik.
 
pfff 8 voices maar :( had het nu eens het dubbele geweest, ook geen song mode of parameter slide. Hopelijk met tijd een Digitone XL dan maar.
 
Ik vind hem wel gaaf. Zoals ik Elektron ken zal het best een inspirerend bakkie zijn waar je leuke dingen mee kan doen. Ben gek op FM sounds, maar het is over het algemeen toch erg lastig om nieuwe sounds te creeeren. Zoals bij de DX200 en de Volca FM vond ik het te beperkt. Zal bij deze best goed over nagedacht zijn. Ben heel benieuwd! Mooi weer eens iets anders dan al die analoge remakes (wat niet verkeerd is natuurlijk).
 
Is het iemand al opgevallen dat er nergens expliciet FM op de behuizing staat...

maar wel "Polyphonic Digital Synthesizer"... Misschien komen er nog wel synthengines aan?
 
Back
Top