• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis Andromeda A6

Marhof

Ingeburgerd
Lid sinds
11 juni 2008
Berichten
40
Locatie
Beverwijk
Wel, niet wel, niet wel, niet, zo denk ik er al jaren over. Verkopen of niet. Juist, mijn Andromeda. Ooit gekocht, vanwege analoog, super synth etc, etc, maar ik heb er nooit mee overweg gekund. Dus hij staat al jaren in mijn studio onder een stofkap niks te doen. Ik durf zelfs te beweren dat ik nog niet elk knopje heb ingedrukt of heb gedraaid. Ik dacht in eerste instantie ik hou hem gewoon als een soort belegging en als ik heel oud ben, dan ga ik hem verkopen.
Maar ja, ik heb onlangs een (B-stock Jupiter-80) aangeschaft en dat is voor mij een goede investering geweest. Met de Jupiter kan ik veel beter overweg. Dus uiteindelijk toch besloten om de A6 te verkopen.
Ik heb heel veel gelezen over eventuele problemen met de A6, maar die van mij heeft in al die jaren ongeveer 20 uur aangestaan en afgelopen avond weer even aangezet, geluisterd, aan knoppen gedraaid, van het ene naar het andere scherm, maar mijn A6 is rock solid, kan ook niet anders na 20 uur.
Ik bied hem eerst op Synthforum aan, vanwege het selecte gezelschap hier , en mocht dat niks worden dan gaat de A6 uiteindelijk op marktplaats. Ik heb rondgekeken, en bv op Ebay vragen ze belachelijke prijzen rond de 5400 dollar, gaat nergens over, Ik heb een vase prijs:

2000 euro, en that's it.

Je kan hem komen beluisteren en uitvoerig testen onder het genot van een kopje koffie, frisje of een biertje, wat je wilt.

Voor synthliefhebbers die willen afdingen, 2300 euro.

Aan de ene kant baal ik dat ik hem verkoop, omdat ik altijd in mijn achterhoofd had, dat ik hem wel een keer zou doorgronden, maar dat gaat het dus niet worden, daar ben ik inmiddels wel achter.

Mark Hofland
 
Back
Top