• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis Andromeda A6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.604
Okee, ik ga eens kijken of hier interesse voor is.

Wegens overcompleet, ruimtegebrek in mijn rekken en een overkill aan mooie (analoge) polyfone synthesizers, gaat mijn Alesis Andromeda A6 in de verkoop. Hij heeft het grootste deel van zijn leven bij de NOS–studio gestaan en is heel weinig gebruikt. Hij ziet er echt schitterend uit!

The Andromeda A6 is a true analog synthesizer using two analog oscillators per voice, sub-oscillators, hard and soft sync and more! It features 16-voice polyphony. With the Andromeda, you'll find a huge range of tonal possibilities: searing leads, warm pads, fat bass lines, extreme sound effects and more. And of course there are plenty of knobs (72) and buttons (144), even an assignable ribbon controller for addictive hands-on real-time control! The large high-resolution LCD display is excellent and shows you actual rather than relative values of parameters…

Er is niets op het uiterlijk en de klank aan te merken, hij is voorzien van het allernieuwste OS, de filters werken, alle oscillatoren stemmen zonder probleem en hij heeft relatief weinig last van een verspringende display. Het geluid is natuurlijk geweldig en massief analoog.

De prijs is 2.250 euro, of 2.500 voor de mensen die graag afdingen.

Een ruil met een DSI Prophet 12 zou ik ook nog overwegen, daar ben ik al zo lang nieuwsgierig naar.

:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top