• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gik acoustics panelen.

Djones

Stamgast
Lid sinds
30 mei 2005
Berichten
260
Ik heb besloten mijn set Gik panelen te verkopen.
Deze heb ik een paar maanden geleden overgenomen hier op synthforum, maar de kleur zwart is mij toch niet zo goed bevallen in mijn ruimte.
Ze zijn allemaal in goede staat en het liefst verkoop ik de hele handel in een keer.
Vraagprijs is 900 euro voor onderstaande set van 11 stuks:


3 GIK Acoustics 242 Acoustic Panelen (geluid/frequentie absorptie: van 4000Hz tot 250Hz)

6 GIK Acoustics Tri-Traps (geluid/frequentie absorptie: van 5000Hz tot 50Hz)

2 GIK 244 Bass Traps (geluid/frequentie absorptie: van 250Hz tot 80Hz; wanneer je ze 'straddled' in een hoek; dus met lucht er achter, gaan ze zelfs tot 60Hz)
 
Back
Top