• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: GIK Acoustics Panelen (een volledige studio pakket)

J

John Doe 41

Guest
Ik ga verkassen naar een andere ruimte in huis en deze is te klein voor al dit materiaal. Daarom gaat het weg. Te koop is onderstaande:


3 GIK Acoustics 242 Acoustic Panelen (geluid/frequentie absorptie: van 4000Hz tot 250Hz)

6 GIK Acoustics Tri-Traps (geluid/frequentie absorptie: van 5000Hz tot 50Hz)

2 GIK 244 Bass Traps (geluid/frequentie absorptie: van 250Hz tot 80Hz; wanneer je ze 'straddled' in een hoek; dus met lucht er achter, gaan ze zelfs tot 60Hz)

Allemaal in zwarte uitvoering (ik zal deze week eens wat plaatjes posten zodat je ze in de nog huidige setup kan zien hangen)


De Tri-traps kunnen per 2 gestapeld worden om zo een hele hoek van grond to plafond to dekken. Ik heb er 6 stuks van omdat ik 1 hoek niet kon behandelen. En dat is waar de deur van de studio vlak in de 4e hoek zat.

Zijn allen in uitmuntende staat.

Nieuw heeft het me zo'n €1800,- gekost. Ik doe de hele set weg voor €1000,-

Het lijkt me vanzelfsprekend, maar ik zeg het toch maar even. Dit wordt uiteraard niet verstuurd, maar moet opgehaald worden.
 
Bij deze de beloofde foto's. Merk op dat 1 van de 242 panelen achter de computer staat opgesteld. Vandaar dat ik een pic van de desk en computer er bij heb gedaan.
 

Attachments

  • Desk2.png
    Desk2.png
    566,4 KB · Bekeken: 101
  • Traps1.png
    Traps1.png
    330,5 KB · Bekeken: 100
  • Traps2.png
    Traps2.png
    326,3 KB · Bekeken: 96
  • Tri1.jpg
    Tri1.jpg
    17,6 KB · Bekeken: 90
  • Tri2.jpg
    Tri2.jpg
    19,6 KB · Bekeken: 91
  • Tri3.jpg
    Tri3.jpg
    13,9 KB · Bekeken: 91
Back
Top