• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

GIK Acoustic Room Kit 2 (kleur zwart)

Eurynom3

Ouwe rot
Lid sinds
29 januari 2009
Berichten
2.320
Locatie
Katwijk
Enkele jaren deze room kit gekocht. Gaat weg omdat ik ga samenwonen en stop met de hobby. Ook liggen de helft van de panelen stof te happen op zolder. Het gaat om deze set (wijkt iets af van toen ik hem heb gekocht, namelijk er zitten geen mounting rackets bij).

http://gikacoustics.co.uk/product/gik-acoustics-room-kit-package-2/

  • (6) 242 Acoustic Panels
  • (4) 244 Bass Traps
  • (1) Monster Bass Trap

Prijs voor deze room kit: 700 euro

let op: prijs op de website is exclusief btw en exclusief verzendkosten. Totaal kom je dan uit op een kleine 1100 euro.
 
Ik heb besloten om toch los te verkopen. De hele set ophalen blijkt voor velen een probleem (vanwege de grootte).

Dus hieronder de prijs per stuk:

  • (6) 242 Acoustic Panels (per stuk 50 euro (vaste prijs!))
  • (4) 244 Bass Traps (per stuk 60 euro (vaste prijs!))
  • (1) Monster Bass Trap (per stuk 90 euro (vaste prijs!))
 
Back
Top