Dj Dilago en Ranger - Plastic (ja alweer een nieuwe release!)

Dilago

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
1.707
Locatie
burgum
Het is nog lang geen weekend maar toch alweer tijd voor een kakelverse Ranger Ramon en Dj Dilago track.

Toegegeven: ik had wat tijd nodig om te wennen aan een snel werktempo, maar de laatste twee maanden hebben mij bewezen dat het loont! Ook als je een miereneuker bent kan je aan je trekken komen als je snel werkt.

In deze track hebben we het over plastische en cosmetische chirurgie en de plastic maatschappij. Er is niets ingespeeld, de beat bestaat uit niets dan samples en scratches, net als vroeger! :duivels:

Veel luisterplezier en reacties worden gewaardeerd!!!
 

Attachments

  • dj dilago en ranger - plastic.mp3
    4,1 MB · Bekeken: 112
Old school lekker ! Ondanks het ontbreken van de breaks loopt dit wel goed in het geheel.
Toch een puntje van kritiek, zoals al eerder gezegd, de vocals. Het klinkt allemaal als een goedkope radio DJ.

Ik raad je toch aan om een plop cap te gebruiken en met effecten aan de bak te gaan. Met name dilago leek wel in de mic te zitten. Vleugje reverb kan echt wonderen doen. Effe spelen met wat effecten kijken wat het doet want het haalt je track enorm op als de vocalen wat beter klinken.

Lekker doorgaan !
 
Dank voor de reacties!

Zoals wel vaker hoorde ik nog een paar dingen die ik veranderd heb nadat ik de track al geupload had.

Excuus voor het ongemak en daarom verloot ik onder degenen die de verschillen horen een cd met handtekening van Ranger en mij. 8o)
 

Attachments

  • dj dilago en ranger - plastic.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 95
Back
Top