rm1x vraagjes

Re: Re: Re: rm1x vraagjes

Re: Re: Re: rm1x vraagjes

Origineel geplaatst door Boost303

Wel kut want je kan niet instellen dat hij na de hele section wisselt

Dat is inderdaad zeer shit ja. Als die optie er was geweest, dan heb je veel meer tijd om van sectie te wisselen. Maar een 'workaround' is gebruik maken van de 'pattern chain mode'. Die doet het allemaal voor je.


Arv
 
Gelukkig... na een heel weekend klooien is het dan mij ook gelukt om mijn apparatuur te regelen met de RM1x, en ik moet zeggen dat ik het heel cool vind, je word automatisch veel productiever en aan knoppen draaien is dus duidelijk the thing!
 
Ik heb de RM1x niet meer om de volgende reden:
recording in grid mode laat je alleen het betreffende track horen, de rest wordt dus gemute! Dit is geen bug, maar bewust zo gedaan en zal dus ook niet via een upgrade worden opgelost.

Onbegrijpelijk, terwijl de rest vd sequncer zo top is (en de geluiden zo kut.....).
 
Origineel geplaatst door 909cunt
Ik heb de RM1x niet meer om de volgende reden:
recording in grid mode laat je alleen het betreffende track horen, de rest wordt dus gemute! Dit is geen bug, maar bewust zo gedaan en zal dus ook niet via een upgrade worden opgelost.

Onbegrijpelijk, terwijl de rest vd sequncer zo top is (en de geluiden zo kut.....).

Tijd voor een RS7k m8? Deze machine werk perfect, maar heeft dezelfde japanse rec grid logica die jij al noemt. Er is een kans (onbepaalde grootte) dat de nieuwe upgrade deze 'bug' zal herstellen. Ik zeg met kracht KANS, want er is nog helemaal geen officieel statement van Yammie gekomen. Ik heb wel via forums vernomen dat er redelijke druk wordt uitgeoefend op Yammnie reps. dus met wat geluk kunnen we in blijde verwachting de nieuwe OS ontvangen.
Ik heb ook vernomen dat Yammie met deze bak een soort 'nieuwe weg' wil inslaan met betere product-support. Is een roddel, maar kan op waarheid berusten..



Arv
 
Grid bug

Grid bug

Origineel geplaatst door 909cunt
Ik heb de RM1x niet meer om de volgende reden:
recording in grid mode laat je alleen het betreffende track horen, de rest wordt dus gemute! Dit is geen bug, maar bewust zo gedaan en zal dus ook niet via een upgrade worden opgelost.

Onbegrijpelijk, terwijl de rest vd sequncer zo top is (en de geluiden zo kut.....).

Reden om juist een 2e rm1x aan te schaffen zou ik zeggen!! 8P
 
Back
Top