Xoxbox Nonxox2 vragen

Heb hem aan enkele hardwaresequencers gehangen en het clockprobleem was inderdaad weg.

Wat gebruiken jullie trouwens voor FX op je xoxbox?
 
Ik heb een MXR distortion+ en een big muff (die groene) op het oog.

Op mijn xoxbox staat ook nog 9V maar hij maakt alleen lawaai als ik hem op 12V zet, hoe zit dat bij jullie?

En als ik mijn pitches heb ingegeven in pitch write mode en wil nadien nog DUAS toevoegen en skip met NEXT door de steps dan branden er geregeld 2 opéénvolgende leds tegelijkertijd, alsof ik die steps niet apart kan bewerken.
 
Laatst gewijzigd:
Oei bericht was nog niet helemaal af toen ik enter drukte >

En als ik mijn pitches heb ingegeven in pitch write mode en wil nadien nog DUAS toevoegen en skip met NEXT door de steps dan branden er geregeld 2 opéénvolgende leds tegelijkertijd, alsof ik die steps niet apart kan bewerken. Ik zie dan in timemode dat het langere noten zijn, maar krijg die er niet uit,zelfs als ik in timemode alles opnieuw ingeef. Je kan dan op slot 1 drukken om een overzicht van heel je pattern-timecode te krijgen maar mijn laatste noten blijven knipperen...
 
Lijkt me toch dat je probleem in time mode zit, heb je geprobeerd om daar allemaal “gates” in te voeren?
 
Ja heb hem gereset en nu doet die het. En werkt die van jou op 9 volt?
 
dat is zo een universele en viel toevallig op dat die op 12 stond. Heb hem op 9 gezet maar hij doet het alleen op 12.
 
is die mxr de gele? Ik had die, verkocht: volume tussen aan en bypass was veel te groot.
 
Laatst gewijzigd:
dat is zo een universele en viel toevallig op dat die op 12 stond. Heb hem op 9 gezet maar hij doet het alleen op 12.

Je bent duidelijk met dc stroom bezig ipv ac

12v dc ipv 9v ac
Hm kan werken, al zou ik eens moeten kijken of het kwaad kan
 
Jaaa:okdan: als er iemand meedenkt gaat alles zoveel beter!
Inderdaad AC-DC adapteor staat er op. Ik had hier nog een 9volt DC adapter liggen, die probeer ik vanavond eens uit.

Volgend vraagje: als je programmeert in pitch write mode dan kan je alle noten achter elkaar ingeven maar er brandt geen led bij de step waar je zit. KAn je dat ergens instellen misschien? Wanneer je nadien nog aanpassingen wil doen kan je natuurlijk wel met NEXTtoets door de steps skippen. Als workaround geef ik nu willekeurige noten in en programmeer de sequence in de editmodus.
 
niet proberen met 9VDC adapter, zal normaal gezien niet werken, zoals je reeds aangaf.
de x0x heeft 9VAC nodig.
12VDC werkt en zou niet echt kwaad kunnen, kan mss wat warmer worden.

als je programmeert in Pitch Mode zal hij wel de steps tonen op de leds ALS en enkel als er reeds Time Mode ingevoerd werd.

eerste willekeurige noten (pitches) invoeren heeft geen nut, door de manier dat het geheugen werkt in de 303 (en in n0nx0x) zullen er ALTIJD noten (pitches) aanwezig zijn.
 
niet proberen met 9VDC adapter, zal normaal gezien niet werken, zoals je reeds aangaf.
Daar was de verwarring weer :) Hij werkt nu zoals het moet, dus ik laat hem voorlopig maar op die adapter draaien.

Ondertussen begrijp ik ook beter wat je bedoelde met die mods die voor jou nogal zinloos waren. Ondertussen al een hoop sequences mee gemaakt en vaak klinkt hij zelfs beter zonder FX als je hem goed afregelt.
Dat probleem met die pitchmodeleds is voorlopig ook in orde. Ik geef altijd mijn timecode eerst in en dan pitch maar het had te maken met het feit dat hij gesynced was aan Reaper.. In standalone doet hij het goed.
 
Mijn n0nx0x2 blijft na enkele minuten hangen in een noot als ik midi noten vanuit ableton er naar toe stuur in de 'midi play' stand. Laatste OS.

Damn, nu pas ontdekt dat hij op "midi play" moet staan om midi noten te ontvangen uit je DAW...

Is er al nieuws over die nieuwe versie?
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb ook een n0nx0x vragen:

-Hoe staat het ervoor? :D
-Kan ik ook een deel van een pattern kopieren naar een andere pattern/slot? Ik wil graag step 8-16 kopieren van pattern 7 naar 8.

Bedankt maar weer!
 
Is er al nieuws over de update?
 
Back
Top