[Techno]Ruben Swart - Raving

Dimane

Stamgast
Lid sinds
16 februari 2010
Berichten
156
Locatie
Tilburg
nieuwe track van mij gemaakt in ableton. best lang aan gewerkt en moet zeggen ik ben er zelf erg tevreden mee! als iemand een leuk label kent om hem op uit te brengen brand los!



viel spass ! en gooi dat volume lekker open ;)
 
leuke plaat, heb ervan genoten. Alleen jammer van dat abrupte einde. Ook die vocal wordt volgens mij teveel gebruikt, op de duur werkte het op mijn zenuwen. Voor de rest : goed gedaan man, hoop dat je snel een label vindt. Cheers :)
 
In het eerste gedeelte dacht ik ook dat het wat sneller kon. Vanaf 4.39 vind ik het huidige tempo echter prima.

Het klinkt lekker, niet helemaal mijn smaak... Maar ik denk dat in een rokerige ruimte met flitsende lampen het goed tot zijn recht kan komen... :-)
 
Begin is idd veels te leeg (jammergenoeg).
Vanaf er de hats etc inkomen klinkt ie wel lekker duister...
Zit echt goed in elkaar tbh, hou er wel van!

Probeer eerst eens op kleinere labels uit te brengen dat helpt meestal al wel wat merk ik wel!

Succes ermee!
 
Op mijn iPhone klinken de shakers veel te hard. Verder leuke track.
 
Hey, vette track!
Echter vind ik hem persoonlijk wat leeg.

Misschien dat je wat meer atmosferische geluiden er kan doen.
Of shakers die het stereo beeld wat meer open schudden.
Wat kleine hats zouden het werk ook wel kunnen verrichten denk ik overigens.

Die vocalen mochten van mij iets zachter wezen toen ze er in kwamen en iets meer pieken dan het nu deed voordat je het weer uit filtert.

Je mix is wel erg netjes en schoon.

Succes!
 
Hey, vette track!
Echter vind ik hem persoonlijk wat leeg.

Misschien dat je wat meer atmosferische geluiden er kan doen.
Of shakers die het stereo beeld wat meer open schudden.
Wat kleine hats zouden het werk ook wel kunnen verrichten denk ik overigens.

Die vocalen mochten van mij iets zachter wezen toen ze er in kwamen en iets meer pieken dan het nu deed voordat je het weer uit filtert.

Je mix is wel erg netjes en schoon.

Succes!


dank je! ik ga eens kijken of dat ik de eerste helft van de track wat minder saai kan maken :W
 
Kwalitatieve productie weer; ik heb in het verleden al een paar van je tracks gecheckt en dat zit altijd wel goed.
Dit is eerder big room techno maar ik ben ervan overtuigd dat je hiervoor een label kan vinden.
2 opmerkingen:
Het einde beter afwerken.
Het eerste breakje valt toch wel vrij vroeg naar mijn idéé (ik bedoel op +/- een halve minuut).
 
Zoiets horen we graag, goed werk, proficiat , doe zo verder en succes.
 
Back
Top