Shalohim - Every day i

De mix kan nog wel wat beter. Het lijkt of er vooral veel sublaag en hoog in zit en de rest mist. De hats en snare of clap zijn bijvoorbeeld nogal aanwezig in het hoog. Die vocal sample en de andere driftige synths uit de break komen imho daardoor niet echt uit de verf. Qua opbouw enzo lijkt het allemaal zeker niet verkeerd, het geheel is nu alleen wat lastig te beoordelen.
 
Ik snap dat comment over die slechte mix wel, ik hoor het ook heel duidelijk.

Het is of er per ongeluk een soort verkeerd afgesteld EQ/stereoizer effect overheen is gegaan of zo... Doet me denken aan de "Soundgoodizer". Kan het zijn dat je dit hebt gemixt via een goedkoop telefoonheadsetje of zoiets, met een small frequentiebereik en heel veel nadruk op de vocal ranges? (Waardoor je de midrange hebt verwijderd omdat 'ie bij jou tijdens het mixen te hard hoorbaar was of zo?) Het klinkt nu inderdaad alsof ik 'm door de telefoon luister, alleen dan met vette bassen :) Misschien meer als zo'n pop-song waar de stem is uitge-EQ'd en uitge-stereo-inverteerd voor een karaokeversie of zo. Toch nog eens goed naar de mix kijken dus.

Wel een best wel fijn plaatje hoor! Lekker veel afwisseling en detail, lekker pompende onheilspellende baslijntjes, simpele maar wel fijn gekozen drums (hoewel die lange vierde snare wat mij betreft net zo afgeknot mag worden als die andere drie). Ik zou 'm graag nog eens luisteren als die speakers niet meer onder water staan :)
 
Stupide bedankt voor de feedback, ik ga er nog even aan werken :okdan:

Gloomer, wat bedoel je met de slechte mix, die oude versie ?

Stupide zei : "die mix kan nog wat beter.", daar doelde ik op.
 
Bedankt SadBunny, ik heb hem er even afgehaald, weet niet precies wat er mis is gegaan maar denk dat ik hem even opnieuw moet renderen en mijn masterchain nalopen.

Als hij verbeterd is zet ik hem weer online, stay tuned en thanks voor de feedback
:okdan:
 
Back
Top